5 lucruri pe care ar trebui să le faci la birou la începutul anului

DISTRIBUIȚI

Mulţi oameni doresc să înceapă anul cu dreptul din punct de vedere al carierei. Iar specialiştii în resurse umane susţin că ar trebui să-ţi stabilieşti noi obiective profesionale, să reflectezi asupra realizărilor şi să încerci să fii mai organizat.

Iată câteva sfaturi oferite de directori HR astfel încât să începi anul din punct de vedere profesional aşa cum îţi doreşti.

1. Trece în revistă ce s-a întâmplat anul trecut

Oamenii au tendinţa să uite de succesul obţinut în trecut, să nu-şi mai recunoască realizările înainte de a trece la următorul mare proiect. Ar trebui să petreci câteva clipe şi să vezi ce a funcţionat anul trecut, ce nu a mers aşa cum ţi-ai fi dorit şi ce ai vrea să faci diferit în 2014.

2. Stabileşte obiective pentru noul an

Poate că te-ai gândit la unele obiective la sfârşitul lui 2013, însă după ce te-ai întors la birou ar trebui să te gândeşti unde îţi doreşti să ajungi în ceea ce priveşte cariera şi să-ţi faci şi un plan pentru a fi sigur că ajungi acolo. Indiferent că este vorba despre acceptarea de noi sarcini, deprinderea de noi abilităţi, obţinerea unei diplome sau chiar găsirea unui nou job este important să ştii de la început spre ce vrei să te îndrepţi.

3. Învaţă să vezi mereu partea plină a paharului

Este important să te obişnuieşti să omiţi negativitatea. Cu alte cuvinte învaţă din experienţele mai puţin fericite, însă nu le lăsa să-ţi consume timpul. Nu uita că vremurile grele vor trece, însă oamenii oamenii de succes vor rămâne.

4. Consolidează-ţi cunoştinţele şi relaţiile

După ce te-ai întors la birou ia legătura cu clienţii şi colegii, anunţă-i că eşti din nou pe baricade gata de muncă. Este un moment bun în care să ţntăreşti legăturile.

5. Stabileşte-ţi priorităţile

Dacă ştii exact care îţi sunt priorităţile atunci vei lua mai uşor decizii în momentele grele astfel încât să economiseşti timp şi energie.