Anunț încredibil pentru clienții Kaufland! Reduceri și oferte speciale pentru cei care fac un simplu lucru!
Kaufland, unul dintre cele mai apreciate lanțuri de retail din România, a dat startul unei noi campanii prin care clienții pot beneficia de reduceri personalizate, promoții exclusive și oferte speciale. Începând cu această lună, toți utilizatorii Kaufland România pot accesa avantajele campaniei derulate sub sloganul „Magazinul tău preferat e vecinul tău bun”.
CITEȘTE ȘI: Permisul suspendat, mai ușor de recuperat – ce trebuie să faci? Parlamentul a decis!
Campania presupune activarea cupoanelor din aplicația mobilă Kaufland Card, oferind astfel reduceri adaptate fiecărui client, în funcție de comportamentul său de cumpărare. Reprezentanții companiei, citați de Economedia, subliniază că această inițiativă face parte dintr-o strategie integrată de digitalizare a experienței de shopping.
Pentru a profita de reducerile personalizate, clienții trebuie să activeze cupoanele direct din aplicația Kaufland Card, înainte de a ajunge la casa de marcat. Ofertele se actualizează săptămânal și sunt configurate individual, în baza istoricului de cumpărături.
„Prin această campanie, ne dorim să oferim mai multă relevanță fiecărei vizite în magazin. Cu ajutorul Kaufland Card, fiecare client primește oferte potrivite stilului său de viață. Tot ce trebuie să facă este să se asigure că își activează cupoanele înainte de plată. Vrem ca oamenii să simtă că magazinul lor preferat nu este doar aproape, ci și atent la nevoile lor – exact ca un vecin de încredere”, a declarat Alina Golopența, director de marketing al Kaufland România și Republica Moldova.
Noua campanie continuă strategia de digitalizare a companiei, prin programul de loialitate Kaufland Card, lansat în 2019. Acesta oferă acces la promoții exclusive, oferte speciale de la parteneri, servicii precum K-Scan și E-mobility, dar și posibilitatea de a susține cauze sociale prin redirecționarea punctelor acumulate.
Peste 70% dintre utilizatori folosesc deja varianta digitală a cardului, ceea ce confirmă rolul său esențial în construirea unei relații directe și personalizate cu clienții.
Kaufland este una dintre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.550 de magazine în opt țări și peste 155.000 de angajați. În România, rețeaua numără în prezent 191 de magazine.
Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp
Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp