Beneficiile salariale ajuta angajatii sa aiba o viata echilibrata si sa fie performanti

DISTRIBUIȚI

Recrutarea celor mai potriviti oameni si pastrarea acestora pentru cat mai mult timp reprezinta elemente importante  pentru departamentele de HR si pentru manageri. Datele diverselor studii de HR arata ca indiferent de marimea companiei, beneficiile salariale ar trebui sa faca parte din cultura manageriala a fiecarui angajator. Dincolo de faptul ca acordarea lor devine parte din brandul companiei, ele sunt o promisiune si o garantie ca munca angajatilor va fi de calitate si importanta pentru acestia. 

Conform unei cercetari recente, efectuate de Up Romania, angajatii romani plaseaza beneficiile salariale printre componentele cheie ale satisfactiei la locul de munca. 79% dintre salariatii romani spun ca isi doresc sa beneficieze de tichete de masa, acestea situandu-se in topul preferintelor romanilor la capitolul beneficii, alaturi de asigurarile de sanatate, primele de vacanta si tichetele cadou. 

Compania care alege folosirea unui instrument precum tichetele de masa drept beneficiu salarial, in cazul carora nu se platesc cheltuieli salariale sau patronale, va putea face o economie de până la 40% din bugetul de cheltuieli. Folosirea tichetelor de masa este o experienta placuta si pentru salariati, mai ales ca acestora le va creste puterea de cumparare si vor avea acces la o varietate de produse prin reteaua ofertanta de magazine si restaurante unde isi pot folosi tichetele. 

Utilizarea tichetelor de masa ca beneficiu sau bonus la salariu este un mijloc care il ajuta pe angajator sa recruteze si sa pastreze oameni motivati si performanti, iar angajatii vor simti ca lucreaza intr-o companie care ii pretuieste profesional si uman. Sistemul tichetelor de masa este simplu de implementat, iar echipa Up Romania are puterea de a simplifica si facilita aceasta decizie de stimulare a salariatilor. 

Up Romania face parte din Grupul Up, al treilea emitent la nivel international pe piata tichetelor de servicii. Cu o prezenta de peste 14 ani in Romania, compania ofera celor peste 20.000 de societati client diverse instrumente de motivare si recompensare materializate in: tichete pe suport de hartie si carduri de masa Chèque Déjeuner, tichete cadou Cadhoc, vouchere de vacanta Chèque Vacances, tichete sociale Chèque de Services, tichete sociale pentru gradinita  si tichete de cresa Chèque Bébé.

Alaturi de avantajele fiscale oferite, tichetele Up Romania sustin diversificarea pachetului de extra beneficii, stimuleaza si fidelizeaza angajatii si cresc puterea de cumparare pentru 700.000 de beneficiari. Prin produsele sale, dar si prin intelegerea profund umana a nevoilor consumatorilor, Up Romania se dedica misiunii sale de a simplifica viata tuturor celor cu care intra in contact, de-a lungul intregului lant furnizor-client-beneficiar-afiliat.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here