Breaking! Max dispare și revine HBO Max – ce înseamnă asta pentru abonați și viitorul streamingului?
Platforma de streaming a Warner Bros. Discovery, în prezent cunoscută sub numele de Max, va reveni la denumirea anterioară, HBO Max, a anunțat directorul executiv al HBO, Casey Bloys. Schimbarea vine într-un context în care industria streamingului devine tot mai aglomerată și competitivă, iar compania își propune să reafirme identitatea brandului HBO, recunoscut pentru conținutul de calitate, după cum informează CNN.
„Toți știm cât de aglomerată a devenit această industrie. Streamingul seamănă tot mai mult cu moda rapidă – se produce mult, se consumă repede, apoi se uită”, a explicat Shauna Spenley, directorul de marketing al Max. „Când ne gândim la avantajul nostru competitiv, răspunsul e simplu: este același pe care HBO îl are de peste 50 de ani.”
Strategia de rebranding are ca scop consolidarea poziției HBO într-un peisaj digital fragmentat, în care utilizatorii sunt bombardați cu numeroase opțiuni, dar continuă să aprecieze conținutul de calitate. David Zaslav, directorul general al Warner Bros. Discovery, a subliniat într-un comunicat că succesul global al serviciului de streaming s-a bazat tocmai pe calitatea programelor oferite.
„Astăzi, readucem HBO – brandul care reprezintă cel mai înalt standard în media – pentru a accelera și mai mult această creștere în anii care vin”, a adăugat Zaslav.
Divizia de streaming a companiei a înregistrat o redresare financiară semnificativă, cu un profit de aproape 3 miliarde de dolari în ultimii doi ani, și a atras aproximativ 22 de milioane de abonați noi la nivel global doar în ultimul an. Warner Bros. Discovery și-a stabilit obiectivul de a depăși 150 de milioane de abonați până la sfârșitul anului 2026.
Cu toate acestea, potrivit CNBC, în ultima perioadă, prioritatea Warner Bros. Discovery a fost reducerea datoriilor, mai degrabă decât investițiile majore în conținut nou, în încercarea de a concura cu Netflix, care deține peste 300 de milioane de abonați la nivel mondial.
Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp