Ce trebuie să faci cu o oră înainte de somn dacă vrei să slăbești

Pierderea în greutate poate fi motiv de stress pentru multe femei. Uneori, chiar și cu nenumărate cure de slabire sau antrenamente la sală, nu reușim să dăm jos kilogramele nedorite. Cercetătorii de la Universitatea din Chicago au concluzionat recent că somnul poate favoriza arderea grăsimilor. Mai mult decât atât, un somn bun optimizează și reglează toate funcțiile corporale, inclusiv modul în care e folosită și păstrată energia calorică.

Iată câteva trucuri pe care trebuie să le urmezi dacă vrei să pierzi în greutate

Bea o ceașcă de ceai

O ceașcă de ceai rooibos poate contribui la arderea grăsimilor abdominale în timpul somnului.

Consumă alimente bogate în triptofan

Triptofanul, un aminoacid care se găsește în cărnuri și brânză, favorizează somnul. Să mergi la culcare cu burta goala nu e indicat fiindca vei adormi mai greu. Apoi, persoanele care se trezesc infometate sunt mult mai predispuse sa exagereze la micul dejun. De aceea, poti manca inainte de culcare putina carne de miel sau curcan sau putina branza.

Distribuie prietenilor

Fă un antrenament de rezistență

Antrenamentul de rezistență înainte de somn poate ajuta la optimizarea greutatii pe care o pierzi in timp ce dormi. Potrivit unei cercetari stiintifice din SUA, subiectii care au efectuat exercitii de rezistenta inainte de a se culca s-au bucurat de o rata metabolica mai mare decat restul.

Consumă proteine

Daca asimilezi proteine inainte de a te baga in pat, iti poti stimula metabolismul. Cercetatorii au descoperit ca barbatii care au consumat un shake din 30 de grame de zer sau proteine ​​de caseina au avut o rata metabolica mai mare decat atunci cand nu mancau nimic inainte de culcare. Corpul arde mai multe calorii digerand proteinele si de aceea sunt recomandate pentru gustarile de seara.

Ajustează temperatura din cameră

Un nou studiu publicat in revista stiintifica „Diabetes” sugereaza ca temperaturile scazute din camera contribuie la arderea grasimii abdominale in timp ce dormim. Temperaturile reci sporesc procesele metabolice si elimina stocurile suplimentare din corp.