Dacia se laudă cu încă o victorie în Europa: Ce a reușit GIGANTUL

DISTRIBUIȚI

Dacia a ajuns una dintre cele mai apreciate mărci la nivel european și asta se datorează, în mare parte, succesului răsunător al Duster. Astfel, în primele patru luni ale acestui an, colosul s-a regăsit printre mărcile cele mai căutate de europeni.

Ca de obicei, pe primul se s-a situat Volkswagen cu (627.633 unităţi), iar pe locurile următoare în clasamentul înmatriculărilor de autoturisme au fost Ford (383.720 unităţi) şi Renault (383.213unităţi).

Marca autohtonă Dacia, parte a grupului francez Renault, a comercializat conform ACEA 175.880 de unităţi, nivel comparabil cu mărci precum SEAT (161.555 unităţi), KIA (174.392 unităţi), Hyundai (190.553 unităţu) sau Nissan (198.312 unităţi), scrie capital.ro.

În perioada ianuarie-aprilie, cea mai mare creștere a numărului de înmatriculări, 58%, s-a remarcat la brandul Jeep, parte a grupului FCA. Dacia se află pe locul secund în acest clasament, cu o creştere de 18,2%, iar pe locul trei se află SEAT (17,5%).

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here