Fost șef la Dacia Renault spune că România a fost sat fără câini în campania prezidențială din 2024!
Luiza Domnișoru, fosta șefă a departamentului de PR de la Dacia Renault din Mioveni a făcut, recent, o postare, după ce a analizat raportul VIGINUM și atrage atenția asupra concluziilor francezilor care au demonstrat schema de manipulare și fraudare de la alegerile prezidențiale din decembrie 2024 din România. Este vorba despre un raport guvernamental francez în care se vorbește detaliat, în urma unor studii ample, despre cum a manipulat campania lui Călin Georgescu utilizatorii de TikTok, în principal, dar și cum a integrat fluxuri de mesaje manipulatoare între platforme de social media și de streaming. De asemenea, specialista în PR, actualmente șefa departamentului de comunicare Revolut România, a precizat că a făcut o sinteză, pe înțelesul tuturor românilor, cu cele mai importante constatări și concluzii ale raportului.
Citește și: Se dă startul construirii unei noi autostrăzi în România! Vești bune pentru toți șoferii!
Luiza Domnișoru a fost șef de comunicare la unele dintre cele mai mari companii din România: Renault, DIGI, Rogalski și altele, are o expertiză vastă în relații publice și tocmai din această poziție a analizat raportul VIGINUM și a tras semnale de alarmă.
Iată postarea integrală:
„Am citit raportul VIGINUM despre cum a manipulat campania lui CG utilizatorii de TikTok, în principal, dar și cum a integrat fluxuri de mesaje manipulatoare între platforme de social media și de streaming. Am făcut aici o selecție cu cele mai importante constatări în foto atașate.
Concluzia – România a fost sat fără câini în campania prezidențială din 2024, iar TikTok a constribuit din plin, prin lipsa de sisteme de control și prin algoritmul manipulabil, la construirea unei campanii ilegale de promovare a candidatului CG.
Bănuiesc că întrebările de mai jos îi preocupă pe toți cei care chiar își doresc ca România să rămână un stat în care alegerile se organizează și se derulează în condiții legale și în deplină transparență.
Așadar, până la începutul campaniei electorale, autoritățile responsabile trebuie să ne arate și să explice:
Experimentul “Alegeri furate în România” a eșuat, din fericire pentru noi toți. Costul este unul foarte mare. Ne împrumutăm mai scump, investitorii încep să ne ocolească, oamenii sunt sceptici în privința beneficiilor unei societăți democratice și a unui sistem pluripartidist și bazat pe alegeri exprimate liber, basculând spre dictatură si “mesianism” politic (cultul personalității).
Dar asta ne arată cât de neapărați suntem în fața unui sistem bine organizat și finanțat, mult mai perfid decât propaganda nazistă din prima jumătate a sec XX, care exploatează neștiința electoratului, lipsa de reacție și capacitate de anticipare a autorităților, blocajul echipelor de marketing politic în mecanisme de promovare învechite care ignoră puterea de manipulare a noilor media și mecanismele care le fac să fie mai convingătoare decât orice discurs bine articulat din campania electorală clasică.
Cum nu avem un HODOR care să țină bine ușa închisă în fața asaltului armatei de “Umblători albi”, ne rămâne doar să sperăm că ne-am învățat toți lecția din decembrie 2024 și știm să ne apărăm fiecare pe cont propriu.”, este anunțul făcut de Luiza Domnișoru.
Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp
Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp