prima-proinstal
Obiectiv de Argeș

Incredibil! Meta aruncă bani pe creatorii de conținut: 5.000$ ca să renunți la TikTok!

Gigantul american Meta, care deține platformele Facebook și Instagram, a anunțat că este dispus să ofere până la 5.000 de dolari creatorilor de conținut pentru a-i atrage pe rețelele sale. Deși nu a fost menționat explicit TikTok, acest anunț vine într-un context de incertitudine pentru aplicația chineză, în condițiile în care președintele SUA, Donald Trump, nu a clarificat dacă restricțiile impuse anterior vor fi anulate, potrivit BBC.

Meta a precizat că remunerația oferită creatorilor de conținut care se alătură platformelor sale va fi stabilită pe baza notorietății acestora pe rețelele sociale pe care activează deja.

Deși TikTok a acumulat 170 de milioane de utilizatori în SUA, Curtea Supremă a hotărât, pe 17 ianuarie, să interzică aplicația în țară, validând o lege adoptată de Congres în luna aprilie. Această lege stipulează că aplicația va rămâne interzisă dacă ByteDance, compania-mamă din China, nu vinde platforma până la termenul stabilit, termen care a trecut fără ca această vânzare să aibă loc.

Participanții la programul Meta vor primi plățile în primele 90 de zile, cu condiția să posteze conținut original sub formă de „reels” (videoclipuri scurte similare celor de pe TikTok): minimum 20 de astfel de postări pe Facebook sau 10 pe Instagram. În plus, participanții trebuie să fie noi utilizatori ai platformelor Meta, fără activitate anterioară pe acestea.

Meta a încercat de mai multe ori să concureze direct cu TikTok. Duminică, compania a anunțat lansarea aplicației Edits, o platformă pentru editare video similară cu CapCut, dezvoltată de ByteDance. Două zile mai târziu, Meta a discutat despre introducerea unei funcționalități de marketing afiliat pentru produse cumpărabile, asemănătoare cu TikTok Shop.

În plus, Meta a modificat recent aspectul profilurilor de pe Instagram, trecând de la formatul tradițional de postări pătrate la un format rectangular, inspirat de stilul TikTok.

În fața criticilor legate de aceste schimbări, Adam Mosseri, directorul executiv al Instagram, și-a exprimat regretul că publicul nu a fost informat din timp despre noile direcții ale platformei.

Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp

Ziarul-Obiectiv
Abonează-te la știri
Introdu adresa ta de email și primește săptămânal un email cu cele mai importante știri!
© 2024 Ziar Obiectiv.
Powered by VA Labs