Ion Ţiriac, investiţie imensă într-un nou brand!

DISTRIBUIȚI

Ion Țiriac pare a fi o fabrică de idei și de bani. Acesta are afaceri în foarte multe domenii și de fiecare dată pariază pe inovație, încercând să aducă plus valoare în tot ceea ce lansează. Compania Ţiriac Energy, divizia de energie a grupului Ţiriac, anunţă deja inaugurarea oficială a primelor patru staţii în franciză din reţeaua pentru care îşi propune să atragă 50 de parteneri.

Lanţul de benzinării va funcţiona sub numele Ţiriac Energy – Sincro, iar cele patru staţii finalizate se află în Botoşani, Zalău, Şimleu-Silvaniei şi în comuna Dorobanţu din judeţul Constanţa.

În fiecare dintre cele patru staţii investiţia în branding s-a ridicat la valoarea de 50.000 de euro, potrivit informaţiilor trimise de reprezentanţii companiei, adică 200.000 de euro în total.

“În România există căteva sute de staţii fără brand, care deşi sunt bine amplasate nu au vizibilitatea şi forţa necesare pentru a ieşi în evidenţă în raport cu lanţurile deja recunoscute. Reţeaua în franciză Ţiriac Energy Sincro este soluţia la această problemă. Vizăm staţiile poziţionate atât în zone urbane, cât şi pe drumurile naţionale, pentru a crea o reţea puternică, 100% antreprenorială, care să livreze clienţilor calitate în acord cu numele pe care îl poartă.”, a declarat Remus Hîrceagă, director general Ţiriac Energy, citat și de Business Magazin.

Adiţional reţelei de benzinării în franciză Ţiriac Energy – Sincro, compania are în plan poziţionarea în zonele urbane, dar şi în cele de tranzit, a 150 de staţii de carburant inovatoare fără personal, self-service, care mizează pe rapiditate şi pe nevoia clienţilor de a alimenta uşor şi în proximitate. Acestea vor opera sub titulatura Ţiriac Energy – Prompt.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here