ULTIMĂ
ORĂ

Îşi fac reclamă mincinoasă? RDS taie abonamentele Digi Mobil Nelimitat de pe care se vorbeşte prea mult

Reclamaţiile curg la adresa operatorului de telefonie mobilă RDS – Digi Mobil. Clienţii sunt nemulţumiţi de faptul că, deşi au semnat un contract pe o perioadă de doi ani, au fost păcăliţi. Mai exact, s-au trezit cu abonamentele de cinci euro, Digi Mobil Nelimitat, tăiate fără a fi anunţaţi în prealabil. Motivul, au vorbit prea mult.

 

Abonamentele nelimitat, doar pentru cei care nu vorbesc

RDS a început să îşi păcălească clienţii. Cel puţin acestea sunt acuzaţiile zecilor de piteşteni la adresa operatorului de telefonie mobilă Digi Mobil. Oamenii se plâng că deşi şi-au făcut abonamente de telefonie mobilă pe o perioadă de doi ani şi au semnat contracte în care este specificat faptul că au acces nelimitat în orice reţea, s-au trezit la un moment dat cu abonamentele tăiate. Motivul, au vorbit prea mult. Aşa că reprezentanţii RDS au decis ca cei care îi deranjează, aducându-le costuri foarte mari, să nu mai poată beneficia de aceste abonamente. Şi le taie, nici măcar nu le restricţionează şi fără să îşi anunţe clienţii. Ceea ce este inadmisibil, atâta timp cât orice client de bună credinţă semnează un contract, îi sunt furnizate anumite servicii pentru care acesta plăteşte. Însă, piteştenii care au păţit acest lucru acuză RDS şi de reclamă mincinoasă şi de faptul că au vrut doar să intre puternic pe piaţă. Însă abonamentele cu minute nelimitat se pare că sunt de fapt limitate.

 

Reprezentanţii RDS schimbă regulile în timpul jocului

Pe de altă parte oamenii povestesc că reprezentanţii RDS au motivat că au tăiat numai abonamentele celor care sunt suspectaţi de fraudă. Mai exact sunt suspectaţi de faptul că folosesc aceste abonamente în scopuri comerciale. Ei se bazează pe un capitol din contract intitulat Fraudă. Însă problema apare atunci când acest capitol este intitulat fraudă de reprezentanţii RDS şi nu de organele de cercetare penală. Care sunt motivele pentru care reprezentanţii RDS îl suspectează pe un client, nimeni nu ne răspunde la această întrebare. Cel mai probabil sunt tăiate abonamentele de pe care se vorbeşte mult, cele care generează costuri mari firmei. Ba mai mult decât atât, reprezentanţii RDS invocă o infracţiune, dar mai departe nu fac nimic. Ci pur şi simplu îţi taie abonamentul fără a te anunţa, deşi tu ca şi client, te afli în perioada contractuală. În aceste condiţii, cu siguranţă nu va mai trece mult timp până ce vom asista la un val de procese îndreptate împotriva RDS.  „ Am încheiat un contract de telefonie mobilă cu RDS. În acel moment mi s-a spus că  am minute nelimitate. Însă nu a fost aşa. Într-o bună zi m-am trezit cu abonamentul tăiat, deşi era plătit. Am sunat la relaţii cu clienţii, însă nimeni nu ştia nimic. Am  mers la sediul central unde mi s-a spus că am făcut „ terminare de minute”, ei motivând acest lucru ca fiind o fraudă. Cum se poate aşa ceva, să ai abonament nelimitat şi să ţi se taie abonamentul pentru că vorbeşti prea mult. Nu mai spun, că nici măcar nu m-au anunţat înainte să mi-l taie. Mi l-au închis pur şi simplu. Este inadmisibil ce se întâmplă şi cu siguranţă îi voi acţiona în judecată”, a poveştit un piteştean căruia i-a fost tăiat abonamentul Digi Mobil Nelimitat.   

 

 

Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp

Ziarul-Obiectiv
Abonează-te la știri
Introdu adresa ta de email și primește săptămânal un email cu cele mai importante știri!
© 2024 Ziar Obiectiv.