Jumbo, noi reclamații!
Retailerul grec de jucării Jumbo deschis în urmă cu aproximativ o lună şi la Piteşti a început să aibă probleme şi cu clienţii care nemulţumiţi de calitatea serviciilor depun reclamaţii la OPC. Asta pentru că nu le sunt schimbate, decât foarte greu, produsele defecte sau după caz, nu le este restituită contravaloarea produsului.
Voucher valabil doar o zi
Jumbo, magazinul deschis recent la Piteşti care se întinde pe sute de metri pătrați și cuprinde jucării pentru copiii de toate vârstele dar și produse de artizanat are probleme din ce în ce mai mari cu clienţii. Motivul este acela că nu vor să îţi schimbe produsele defecte decât în anumite zile şi într-un anumit interval orar dar şi că în momentul în care mergi cu un produs defect şi trebuie să îţi restituie contravaloarea produsului, nu vor să îţi dea banii ci doar un voucher pe care te obligă să îl foloseşti în ziua respectivă. Ceeea ce nu este deloc legal, după cum reclamă clienţii. „ Am cumpărat din magazin un trenuleţ care nu funcţiona. În momentul în care îl porneam mergea câteva secunde şi se oprea. Am mers cu el înapoi şi am cerut restituirea banilor, numai că reprezentanţii magazinului nu au fost de acord. Mi-au afirmat sec că îmi vor acorda un voucher pe care sunt obligat să îl folosesc în acea zi la ei în magazin. Dacă nu îl foloseam în ziua respectivă nu mai era valabil, pierdeam banii. Ceea ce nu este deloc legal, nu am mai auzit de aşa ceva până acum. Mai mult decât atât nu mi-au cerut nici măcar bonul fiscal pentru a dovedi că l-am cumpărat de la ei din magazin, ceea ce mă duce cu gândul că ei ştiau deja de aceste probleme. Am depus reclamaţie la OPC iar în momentul de faţă aştept soluţionarea problemei”, a declarat un argeşean nemulţumit de serviciile oferite de Jumbo.
Comentariile sunt închise trackbacks dar pingback-urile sunt posibile.