Lidl lansează aplicația mobilă Lidl Plus, primul program digital de loializare al retailerului în România. Lidl Plus include un card digital de fidelitate, iar printre avantajele oferite se numără accesul exclusiv la oferte speciale și promoții săptămânale pentru produse, precum și centralizarea bonurilor și a istoricului digital al cumpărăturilor. Aplicația poate fi descărcată gratuit din magazinele Google Play și AppStore.
În centrul aplicației stă cardul de fidelitate digital Lidl Plus, pe care utilizatorii trebuie să îl scaneze la casa de marcat pentru a se bucura de beneficiile exclusive oferite de programul de loialitate. Acestea sunt înnoite săptămânal și includ:
În completarea acestor beneficii, aplicația oferă și opțiuni digitale prin care clienții își pot organiza eficient vizita în magazin și monitoriza bugetele alocate cumpărăturilor:
„Ne-am consacrat pe piața din România datorită mărcilor noastre proprii, prin care reușim să oferim clienților noștri, de fiecare dată, produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț. Însă, acum, ducem această promisiune la un nou nivel. Aplicația Lidl Plus este mai mult decât un instrument de loializare a clienților, este rezultatul eforturilor noastre de a crea o platformă dinamică, interactivă și modernă pentru aceștia, care să le ofere constant beneficii în plus la cumpărături,” a declarat Daniel Ștefănescu, Board Member, Director Executiv de Achiziții și Marketing la Lidl România.
Pentru a se înregistra în programul Lidl Plus, clienții trebuie să descarce gratuit aplicația din Google Play sau AppStore, să își creeze un cont și să selecteze magazinul Lidl preferat, după care se pot bucura de toate benficiile oferite de aceasta. Aplicația Lidl Plus poate fi utilizată în toate magazinele Lidl din România, precum și în alte țări în care această platformă este disponibilă.
Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp