Lucien Hora s-a impus din nou

DISTRIBUIȚI

Sâmbătă, pe noul traseu Lereşti-Voina, şosea proaspăt asfaltată s-a dat startul în premieră pentru piloţii înscrişi la Trofeul Câmpulung Muscel. Record de prezenţă atât în rândul spectatorilor cât şi a concurenţilor. 71 de piloţi au încercat să obţină timpii cei mai buni în cele două antrenamente cronometrate şi cele două manşe de concurs din care a contat timpul cel mai bun obţinut.
Paul Andronic şi Norris Măgeanu, cea mai bună echipă
Lucien Hora şi-a mai trecut o victorie în palmaresul record contând pentru Etapa a XI-a a Campionatului Naţional de Viteză în Coastă, Trofeul Câmpulung Muscel. Stabilind primul record al traseului, 1:28,733,  reşiţeanul nu a putut fi întrecut de nimeni în niciuna din cele două manşe. „A fost foarte rapid din toate punctele de vedere şi ca viteză şi precum configuraţie, cu viraje rapide. Asfaltul este excelent, organizarea a fost fără cusur, iar vremea a ţinut cu noi, fiind prezenţi şi un număr destul de mare de spectatori“, a spus învingătorul. Situat pe locul II în clasamentul final, Paul Andronic cu a lui Mitsubishi Lancer a reuşit să salveze în ultima urcare a zilei o cursă cu peripeţii, după ce …a rămas în pană de benzină. „Am comandat benzina de care aveam nevoie, însă ea nu a ajuns, din cauza unor probleme legale, se pare. În aceste condiţii, am fost la limită cu carburantul şi a trebuit să tot calculăm, motiv pentru care în a doua urcare de antrenamente am rămas în pană“, a declarat Andronic. Cu un furtun de admisie desprins, prima cursă s-a terminat doar în 1:57,144 reuşind în manşa a doua să obţină al doilea timp din competiţie: 1:32,224. Cea de-a treia poziţie Open i-a revenit lui Ovidiu Zaberca, venit de curând din Australia, cel care a debutat în CNVC Dunlop în etapele de la Rânca. „Cangurul“, cu al său Mitsubishi Evo cu volan pe partea dreaptă a surprins încă de la debut, dar de această dată a păşit pe podium. Lucian Răduţ a obţinut a opta victorie consecutivă la Grupa A, la distanţă mare de următorii clasaţi,  Gunther Graef şi Ion Nicolae. La Grupa N s-au înregistrat cele mai mari schimbări de situaţii. Lupta s-a dat iniţial în prima manşă între Norris Măgeanu şi Edu Stan, în a doua însă Cătălin Cismaru cu o diferenţă foarte mică, realizând timpul 1:37,959 a reuşit să câştige grupa, pe locul II situându-se muscelanul Norris Măgeanu cu 1:38,249. Nici fostul premier Călin Popescu Tăriceanu nu a venit degeaba la Câmpulung. Foarte concentrat înainte de cursă şi-a pus Lancia Fulvia în mişcare în cele două manşe şi a reuşit să câştige Grupa A2, devenind campion pe un traseu proaspăt inaugurat. Călin Popescu Tăriceanu Jr. s-a urcat pe a treia treaptă a podiumului, iar Norris Măgeanu şi Paul Andronic au reuşit pe echipe să se impună categoric, ocupând prima poziţie.
Trei generaţii de campioni la Câmpulung
Trei generaţii în sportul auto, bunicul, tatăl şi nepoţii, toţi au fost prezenţi la Câmpulung, primii doi în calitatate de spectatori. Cu Marian Dumitrescu cu 30 de titluri de campion naţional între anii 1947-1976 am reuşit să realizăm un mic interviu. Aflat în zona de pregătire a maşinilor înainte de a intra în cursă  împreună cu fiul acestuia, Radu Dumitrescu, (campion 1977-1985) pentru a da ultimele instrucţiuni nepoţilor Andrei şi Silviu Dumitrescu concurenţi la Câmpulung,  la cei 94 de ani, umorul acestuia a relaxat atmosfera încordată de dinainte de concurs, când piloţii sunt concentraţi pe unsingur lucru: să câştige. „Nu se compară ce era acum 30 de ani şi acum. După ce se termina concursul, fiecare concurent avea dreptul la patru locuri la o masă la cel mai ele­gant restaurant. Înainte erau premii, eu am câştigat la bani că am plătit toate femeile din Bucureşti. Eu am dragoste mare pentru femei, sunt sufletul pământului şi lumina soarelui. Am dat toţi banii la femei, şi nu mi-au lipsit de 2-3 ori pe zi, aşa m-am menţinut până la vârsta de 94 de ani. Cu soţia m-am înţeles foarte bine. La ora 6 am fost acasă, nu am întârziat niciodată de acasă şi nu m-am gândit niciodată să divorţez. Să iau alta? Tot la fel ar fi fost. Directorul de la Uzină, Naghi, el m-a dus prima dată la un concurs, în Bucureşti la Vulcani şi cu el am făcut maşina. Am făcut maşini de cursă, două la el la Uzină. Cel mai grozav timp şi record l-am înregistrat la Sinaia”, ne-a spus marele campion Marian Dumitrescu.    

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here