Noi masuri privind reducerea raspandirii virusului COVID-19

95

Ȋncepand cu data de 31.03.2020, ora 16:00 S.C. Apa Canal 2000 S.A. suspenda activitatea de relatii cu publicul si va derula operatiunile de incasare facturi, eliberare avize, incheiere contracte si comunicare clienti, prin corespondenta electronica.
Accesul publicului la sediul societatii noastre din B-dul I.C. Bratianu nr. 24A, precum si la celelalte puncte de lucru, va fi complet restrictionat.

IMPORTANT
SC APA CANAL 2000 SA a intreprins toate masurile necesare ca activitatea de furnizare a apei potabile si de canalizare sa nu aiba de suferit din cauza acestei situatii exceptionale. Toate statiile de tratare a apei au suficiente stocuri de materiale si substante utilizate In procesele de potabilizare. Stocuri de materiale si echipamente de rezerva au fost facute si la statiile de epurare, astfel incat calitatea apei deversate sa respecte conditiile de mediu.
Personalul este instruit pentru situatiile exceptionale ce pot aparea pe fondul unei eventuale extinderi a focarelor de coronavirus, scopul fiind acela de a asigura continuitatea serviciului. Consumul apei de la robinet este sigur, calitatea apei furnizate fiind strict monitorizata In laboratorul propriu, in baza unui program stabilit in comun cu Directia de Sanatate Publica Arges, rezultatele analizelor fiind postate pe pagina de internet a societatii la Sectiunea Informatii Utile/ Calitatea Apei.
In perioada urmatoare nu vor fi executate debransari sau lucrari care sa duca la sistarea furnizarii apei, exceptie facand situatiile neprevazute, generate de avarii si lucrari de reabilitare a retelelor de alimentare cu apa in curs de executie la nivel de arie de operare (acest tip de interventii vor avea un interval cat mai scurt de intrerupere).

PLATA FACTURILOR
se poate realiza prin urmatoarele modalitati:
Virament bancar in urmatoarele conturi (va rugam sa indicati codul de client si numarul de factura):

BRD GSG Piteşti – RO93BRDE030SV05734580300
BCR Piteşti – RO07RNCB0022146935360001
Garanti Bank Piteşti -RO96UGBI0000512009978RON
CEC Bank – RO92CECEB00030RON0789756
Raiffeisen Bank – RO32RZBR0000060003362322

Internet banking /mobile banking:
BRD GSG si Garanti Bank. Va rugam sa selectati denumirea companiei din cadrul sectiunii de plati facturi/utilitati si sa indicati codul de client si numarul de factura . Pentru aceste plati comisioanele sunt suportate de SC Apa Canal 2000 SA.

Debit Direct
* prin semnarea mandatului de debit direct la BRD GSG, BCR, Garanti Bank, CEC Bank si Raiffeisen Bank de catre clientii acestor banci, comisioanele fiind suportate de SC Apa Canal 2000 SA
* prin sistemul SEPA – direct debit la celelalte banci din judetul Arges

Numerar, cu prezentarea unui exemplar din factura, comisioanele fiind suportate de SC Apa Canal 2000 SA
* la toate ghiseele sau terminalele de plata ale BRD GSG, Garanti Bank si CEC Bank din judetul Arges
* in reteaua punctelor de plata PayPoint pentru plati pana la limita maxima de 5.000 lei

EMITEREA AVIZELOR TEHNICE
Documentatiile necesare pentru emiterea de avize tehnice de specialitate, vor fi transmise prin e mail la adresa contact@apa-canal2000.ro (peste 10 MB se va utiliza serviciul WE TRANSFER). Documentele necesare pentru obtinerea avizelor si formularul de cerere sunt disponibile pe site-ul societatii la sectiunea Clienti / Formulare. Avizele vor fi eliberate in format electronic, dupa achitarea taxelor prin una din metodele de plata mai sus mentionate. Formatul original al avizelor va putea fi ridicat de la Ghiseul Unic dupa reluarea activitatii. In Mod obligatoriu, in textul e-mailului se vor mentiona datele de contact ale solicitantului, in vederea validarii documentatiei de avizare si emiterii facturii pentru taxele de aviz.
Relatii pot fi obtinute telefonic, la numerele: 0248 212 010, 0248 625 050.

EXECUTIA DE BRANSAMENTE SI RACORDURI
Pe perioada instituirii starii de urgenta, bransamentele si racordurile se vor executa limitat si In cazurile de maxima urgenta, coroborat cu lucrarile de mentenanta la nivel de arie de operare, respectiv cu disponibilitatea utilajelor in contextul exceptional actual.

INCHEIEREA CONTRACTELOR DE FURNIZARE
Actele necesare pentru incheierea contractelor de furnizare, vor fi transmise prin e-mail la adresa contact@apa-canal2000.ro (peste 10MB se va utiliza serviciul WE TRANSFER).
Lista actelor necesare pentru incheierea contractelor de furnizare sunt disponibile pe site-ul societatii la sectiunea Clienti / Formulare.
Relatii pot fi obtinute telefonic, la numarul : 0348 404 609

TRANSMITEREA DE PETITII, COMENZI SI SERVICII
S.C.Apa Canal 2000 S.A. pune la dispozitia clientilor urmatoarele canale de comunicare pentru transmiterea petitiilor / solicitarilor:
E-Mail: contact@apa – canal2000.ro < br /> Fax: 0248 223 540
SERVICIUL Facturare: 0248 223 677 (de luni pana vineri intervalul orar 08:00 si 16:00)
SERVICIUL Contractare : 0348 404 609 (de luni pana vineri in intervalul orar 08:00 si 16:00)
Ghiseul Unic: 0248 212 010, 0248 625 050 (de luni pana vineri in intervalul orar 08:00 si 16:00)
Posta pe adresa B-dul I.C. Bratianu, nr. 24A, Pitesti

SEMNALAREA DE DISFUNCTIONALITATI TEHNICE
Pentru a transmite eventualele situatii de disfunctionalitati ale sistemului de alimentare cu apa sau de canalizare, clientii sunt rugati sa sune la Dispeceratul Central, telefon 0248 223 237 (program permanent).

CITIREA CONTOARELOR
SC Apa Canal 2000 SA va citi lunar, prin angajatii sai, apometrele clientilor din toata aria de operare, ce detin bransamente dotate cu contoare ce permit citirea la distanta.
Clientii deserviti de bransamente dotate cu contoare mecanice, pot transmite indexul contoarelor astfel: prin e – Mail contact@apa-canal2000.ro, prin crearea unui cont online pe site-ul societatii www.apacanal2000.ro, prin WhatsApp la numarul 0755 147 368 sau telefonic la numarul 0248 223 677, in perioada 20 – 30 ale lunii. Transmiterea indexului autocitit prin WhatsApp impune atasarea unei fotografii a indexului de pe apometru si transmiterea urmatoarelor informatii: codul de client, adresa punctului de consum si indexul apometrului.
In lipsa comunicarii indexului, serviciul va fi facturat estimat, automat, in baza mediei consumurilor pe ultimele 12 luni anterioare, urmand ca acest consum estimat sa fie regularizat la citirea contorului.
Clientii pot opta pentru primirea facturii In format electronic prin crearea unui cont online, accesand site-ul societatii www.apacanal2000.ro , Sectiunea Clienti, Servicii Online. Avand In vedere situatia actuala recomandam clientilor sa opteze pentru aceasta modalitate prin care vor intra In posesia facturii imediat ce aceasta a fost emisa. In perioada starii de urgenta facturile vor fi emise, arhivate electronic si distribuite doar clientilor care au cont online creat.Facturile emise catre clientii care nu au cont online vor fi distribuite la momentul incetarii starii de urgenta. Pana la intrarea in posesia facturilor clienti pot efectua plati pe baza facturilor emise in luna anterioara.

LABORATOARE
Se suspenda pe perioada nedeterminata efectuarea de analizele fizico – chimice si microbiologice externe solicitate de terti, intrucat LABORATORUL DE APA POTABILA si LABORATORUL DE APA UZATA din cadrul societatii isi vor concentra activitatea pentru monitorizarea permanenta a calitatii apei reci furnizate, respectiv a calitatii apei uzate evacuate in emisar.

MONITORIZARE MEDIU
Se suspenda pe perioada nedeterminata toate activitatile legate de emiterea Autorizatiilor de Mediu, cu mentiunea ca toate procedurile vor fi reluate dupa incetarea starii de urgenta, fara consecinte pentru utilizatorii care trebuie sa parcurga aceasta procedura.

SERVICIUL DE VIDANJARE
Pe perioada instituirii starii de urgenta, SERVICIUL de vidanjare se va presta cu precadere catre beneficiarii de contracte In acest sens. Prestarea acestui serviciu catre terti se va face limitat, coroborat cu lucrarile de mentenanta la nivel de arie de operare, respectiv cu disponibilitatea utilajelor in contextul exceptional actual.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here