
Începând cu 1 februarie, Dacia are un nou director pentru Marketing, Vânzări și Operațiuni: Frank Marotte. Acesta îi ia locul lui Xavier Martinet, care a plecat la Hyundai la începutul anului, și îi va raporta direct lui Denis Le Vot, CEO-ul Dacia.
Citește și: Investiții fără precedent în infrastructură! Se construiesc noi autostrăzi și drumuri expres!
Frank Marotte are peste 30 de ani de experiență în industria auto. A absolvit École Centrale Paris și și-a început cariera la Peugeot în 1993, unde a ocupat funcții de conducere în mai multe țări europene. În 2008, a devenit șeful departamentului de planificare a produselor pentru PSA Peugeot Citroën, având un rol esențial în dezvoltarea gamei.
În 2013, Marotte a trecut la Toyota Motor Europe, unde a fost director de planificare a produselor pentru Europa, Rusia și Orientul Mijlociu, gestionând strategia de produse Toyota și Lexus pe piața europeană. Din 2019, a fost numit Președinte și Director General al Toyota Franța, având responsabilitatea strategiei și dezvoltării activităților Toyota și Lexus în această țară.
Dacia își pune mari speranțe în noul său director, mai ales că experiența sa depășește-o pe cea a predecesorului său. Frank Marotte vine la Dacia într-un moment crucial, iar așteptările sunt uriașe – atât în ceea ce privește vânzările, cât și poziționarea brandului pe piață.
Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp