Președinții și administratorii de bloc, ședință la Primăria Mioveni

DISTRIBUIȚI
Luni, 4 noiembrie  2019, de la ora 17.00, în sala de ședințe a Primăriei Mioveni va avea loc o  ședința informativă  cu preşedinţii şi administratorii Asociaţiilor de Proprietari/Locatari din oraș.

Printre subiectele aflate pe ordinea de zi se numără Ordonanța nr. 21/27.08.2019 privind modificarea termenului prevăzut pentru obținerea certificatului de pregătire profesională.

Un alt subiect important care va fi abordat se referă la prezentarea situației financiare a Asociatiilor de Proprietari/Locatari (debite restante) înregistrate la furnizorul SC Servicii Edilitare Mioveni SRL.

De asemenea, vor fi discutate și probleme legate de activitatea asociațiilor.

Președinții și administratorii Asociațiilor de Proprietari/Locatari sunt invitați să participe la această ședință și să prezinte problemele cu care se confruntă ori diverse sesizări din partea cetățenilor pe care îi reprezintă.