Rds şi Digi şi-au diversificat metodele de a păcăli clienţii?

DISTRIBUIȚI
rds_rcs, arges, reclamatii, abonamente

Este foarte clar că în momentul în care un furnizor de servicii îţi oferă un concurs cu premii semnificative, pentru toată lumea oferta devine tentantă. Este şi cazul RDS care în perioada octombrie- noiembrie a anului trecut a organizat un concurs în parteneriat cu Pro FM. Numai că participanţilor nu li s-au dat toate detaliile, astfel încât aceştia s-au trezit şi fără premii dar cu costuri suplimentare la abonamente care depăşesc câteva sute de euro.

 Concurs la care câştigi… cost suplimentar 600 euro

 Anul trecut, în perioada octombrie- noiembrie, RDS  a lansat pe piaţă un concurs în parteneriat cu PRO FM, concurs care s-a numit „ Câştigă premii de la Digi Mobil şi Pro FM”. Aceştia promiteau participanţilor câştigarea unor abonamente Digi dacă găseau câteva indicii în magazinele lor şi mai apoi trimiteau sms cu aceste indicii la un număr scurt 1872. Însă nimeni nu a fost anunţat că acest număr este unul taxabil. Majoritatea clienţilor s-au gândit că dacă au abonamente Digi şi sms-uri gratuite pot trimite cât mai multe. Şi aşa au şi făcut, numai că recent s-au trezit cu costuri suplimentare imense. Nu la factura din noiembrie, nici la cea din decembrie, ci tocmai la factura din ianuarie. Asta deşi aceştia argumentează că au dat în nenumărate rânduri sms la serviciul cost control al Digi şi nu le apărea cost suplimentar. „ Este încă o metodă de a păcăli clienţii. Cei de la Digi, în momentul în care au lansat concursul pe piaţă erau obligaţi să anunţe că numărul este taxabil. Eu m-am gândit că având abonament Digi cu sms-uri nelimitate pot trimite câte vreau. Şi nu mi se pare deloc firesc ca în momentul în care apelam serviciul cost contrrol să mi se spună că nu am cost suplimentar, iar factura din ianuarie, mult după terminarea concursului, să fie una enormă. Mi-a venit de plată, pe factura din ianuarie repet, 600 de euro cost suplimentar. Nu înţeleg de ce acest cost suplimentar nu mi-a venit pe factura din noiembrie pentru sms-urile date în octombrie şi pe factura din decembrie pentru sms-urile date în noiembrie. Dacă am mers la RDS mi s-a spus sec că serviciul cost control este cu caracter orientativ. Atât de orientativ încât îmi pot arăta că am 0 euro cost suplimentar iar peste două lumi să îmi vină 600 euro? Am făcut copii după aceste documente şi sms-uri şi am depus reclamaţie la OPC. Nu sunt singurul, sunt mai multe persoane care au depus reclamaţie pe această speţă. În momentul de faţă se cercetează, urmând să se finalizeze controlul iar noi să primim un răspuns”, a declarat un piteştean nemulţumit de serviciile Digi.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here