ULTIMĂ
ORĂ

„Regele asfaltului” face angajări! Anunțul surpriză făcut acum de Umbrărescu!

„Regele asfaltului” face angajări! Anunțul surpriză făcut acum de Umbrărescu!

Grupul de firme UMB, deținut de antreprenorul Dorinel Umbrărescu, este în căutarea unor muncitori calificați în domeniul mineritului. Anunțul privind recrutarea a fost făcut public în perioada premergătoare Crăciunului, inclusiv prin intermediul paginii oficiale de Facebook a companiei. Se caută persoane cu experiență solidă pentru a lucra la unul dintre cele mai complexe și sensibile proiecte de infrastructură derulate de UMB Spedition.

CITEȘTE ȘI: Acum! S-a decis! Reguli noi pentru permisul de conducere!

Este vorba despre binecunoscutele „tuneluri pentru urși” care urmează să fie construite pe secțiunea Margina – Holdea a autostrăzii A1 Lugoj – Deva. Acest tronson este printre cele mai întârziate din rețeaua de autostrăzi din România, iar absența lui împiedică formarea unei legături directe de mare viteză între centrul țării și granița vestică.

Contractul pentru construcția acestui lot, în lungime de 13,6 kilometri, a fost semnat în octombrie 2022. Conform prevederilor contractuale, constructorul are la dispoziție 11 luni pentru realizarea proiectului tehnic și alte 34 de luni pentru execuția efectivă a lucrărilor. Se estimează că șantierul va fi deschis de îndată ce condițiile meteorologice vor permite.

Deși anterior au fost anunțate mai multe termene pentru începerea lucrărilor, în prezent nu există o dată exactă pentru demararea propriu-zisă a construcției. În ceea ce privește tunelurile de pe această secțiune a A1, estimările oficiale indică necesitatea a aproximativ doi ani pentru săparea galeriilor, un an pentru lucrările de căptușire și până la opt luni pentru instalarea și testarea echipamentelor de operare.

Contractul pentru tronsonul Margina – Holdea a fost semnat între Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) și UMB Spedition, iar etapa de proiectare a debutat în decembrie 2022. Perioada totală de derulare a proiectului este de 45 de luni, din care primele 11 luni sunt dedicate proiectării, iar următoarele 34 de luni sunt rezervate execuției lucrărilor.

Ministerul Transporturilor a subliniat anterior dificultățile întâmpinate în acest proiect, în principal din cauza cerințelor stricte privind protecția mediului și a prezenței faunei mari. Cu toate acestea, Comisia Europeană a aprobat finanțarea nerambursabilă pentru construcția acestei secțiuni de autostradă, recunoscând importanța strategică a finalizării acesteia. Tronsonul Holdea – Margina măsoară aproximativ 10 kilometri, dintre care 2 kilometri sunt constituiți din tuneluri cu galerii duble.

Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp

Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp

Ziarul-Obiectiv
Abonează-te la știri
Introdu adresa ta de email și primește săptămânal un email cu cele mai importante știri!
© 2024 Ziar Obiectiv.