Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp
Dacă vi se anulează călătoria sau sunt înregistrate întârzieri dacămergeți cu trenul, trebuie să știți că aveți o serie de drepturi, potrivit unor norme europene aflate în vigoare. Astfel, puteți cere rambursarea costului biletului, sau redirecționarea sau continuarea călătoriei într-un scurt timp.
CITEȘTE ȘI: EXCLUSIV! S-A AFLAT CINE A BLOCAT LUCRĂRILE LA NOUL STADION DIN PITEȘTI! FIRMA – ABONATĂ LA BANI PUBLICI!
Anularea sau întârzierea mai mare de 60 de minute
Alegerea uneia dintre următoarele opțiuni:
În lipsa rambursării, păstrarea dreptului la transport și acordarea unei compensări în decurs de o lună, la cererea pasagerului (cu excepția cazului în care acesta din urmă a fost informat cu privire la întârziere înainte de cumpărarea biletului)
Cu toate acestea, în astfel de circumstanțe, compensarea trebuie întotdeauna să fie plătită.
Anularea sau întârzierea mai mare de 90 de minute de la plecare:
Cazarea nu este obligatorie dacă anularea sau întârzierea sunt provocate de condițiile meteorologice.
Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp
Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp