
Lidl își consolidează strategia de marketing responsabil prin eliminarea desenelor atractive pentru copii de pe ambalajele produselor sale de marcă proprie mai puțin sănătoase, până la jumătatea anului 2025. Această inițiativă, implementată în Marea Britanie, vine în anticiparea noilor reglementări care vor restricționa publicitatea produselor nesănătoase destinate copiilor începând din octombrie 2025.
Citește și: Investiții fără precedent în infrastructură! Se construiesc noi autostrăzi și drumuri expres!
Măsura face parte dintr-o serie de acțiuni ale retailerului pentru a încuraja alegeri alimentare mai echilibrate. Lidl va renunța la elementele vizuale precum personaje animate, culori vii și nume jucăușe care nu reflectă natura reală a produselor. De exemplu, gama sa de ursuleți de gumă va adopta ambalaje mai simple, axate pe evidențierea aromelor fructate, în locul design-urilor colorate.
Această decizie urmează unei inițiative similare din 2020, când Lidl a devenit primul supermarket din Regatul Unit care a eliminat personajele de pe cutiile de cereale pentru micul dejun. În 2024, politica a fost extinsă și la alte produse mai puțin sănătoase pentru copii, consolidând angajamentul retailerului față de un marketing responsabil.
Lidl a fost, de asemenea, unul dintre primele lanțuri care, încă din 2014, a eliminat dulciurile și ciocolata de la casele de marcat, sprijinind astfel alegeri alimentare mai sănătoase.
„În calitate de părinte, știu cât de influente pot fi ambalajele asupra preferințelor copiilor și cât de important este să adoptăm o abordare responsabilă pentru a sprijini familiile din întreaga țară”, a declarat Richard Bourns, directorul comercial al Lidl GB.
Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp