Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp
Lucrările pe secțiunea 5 Pitești – Curtea de Argeș au ajuns la un stadiu de 60%, a anunțat Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Constructorul WeBuild a reluat la începutul acestei luni lucrările pe șantier, dar din cauza condițiilor meteorologice, s-au efectuat doar lucrări la partea de structuri, asamblare și ridicare a tablierelor metalice.
CITEȘTE ȘI: EXCLUSIV! CÂND VA AVEA LOC SIMFONIA LALELEOR ÎN ACEST AN?
„Ne aflăm pe Autostrada A1 Sibiu – Pitești, secțiunea 5 Curtea de Argeș – Pitești, tronson în lungime de 30,35 kilometri. Pe acest tronson. așa cum s-a declarat la sfârșitul anului trecut, am avut un stadiu fizic al lucrărilor de 60,28%. Anul acesta, lucrările au fost reluate pe data de 8, iar din cauza condițiilor meteo, am reușit să realizăm doar lucrări la partea de structuri și asamblare și ridicare de tabliere metalice pentru podurile 2 și 3.
În prezent avem lucrări care se desfășoară în nodul rutier Bascov, cu finalizarea zidurilor de sprijin prevăzute pentru stânga, dreapta a autostrăzii. După cum vedeți în spatele meu, se lucrează la armare și turnare placă de suprabetonare la structura 15. Avem lucrări pentru toate zidurile de sprijin care au mai rămas de executat, în special lucrări de betonare, lucrările de terasamente fiind oprite din cauza condițiilor meteo nefavorabile și a umidității din atmosferă.
Depunem eforturi mari pentru noua bază de producție, în care vom avea o stație de balast stabilizat, o stație de beton și o stație de asfalt, astfel încât în momentul în care condițiile meteo vor fi prielnice să putem relua activitatea de așternere straturi de balast stabilizat și de asfalt, astfel încât să putem să avansăm într-un ritm bun cu lucrările.
Lucrările de umplutură pe partea de terasament sunt finalizate în proporție de 96%. Anul trecut am reușit să așternem 13 kilometri de balast stabilizat, acesta fiind acoperit pe o lungime de nouă kilometri cu stratul de bază AB31,5 (primul strat de asfalt n.r.). Restul de patru kilometri pe care nu am reușit să îi acoperim cu stratul de bază au fost protejați printr-un geotextil și un material de umplutură, astfel încât să nu apară degradări pe stratul de balast stabilizat pe perioada rece” a declarat Horea Sântu, director tehnic WeBuild.
Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp
Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp