Studenți, masteranzi și elevi susținuti de “Apele Romane” pentru pregatirea profesională

35 de studenți ai Universitatăţii din Bucureşti, Facultatea de Geografie, Masterul de Climatologie şi Resurse de Apă au fost oaspeții Administrației Bazinale de Apă Argeș – Vedea într-o vizită de cunoaștere a activității practice de gospodărire a apei.

Cu această ocazie studenții au vizitat la sediul Administraţiei Bazinale de Apă Argeş Vedea,  Laboratorul de Calitate a Apei şi Centrul Bazinal de Prognoză. De la specialiștii celor două servicii au primit informații despre activitățile specifice de monitorizare cantitativă și calitativă a apei, analiză, precum și de gestionare a resurselor de apă. Astfel, studenții au avut un prim contact cu aplicaţiile şi modelele hidrologice de prognoză a debitelor de apă în flux lent şi rapid.

Aplicaţia practică a fost efectuată la Staţia hidrometrică Aref unde au fost prezentate echipamente clasice şi moderne de determinare a debitelor de apă (morişcă cu palete şi cu inducţie electromagnetică). De asemenea, specialiștii Administrației Bazinale de Apă Argeș- Vedea le-au  prezentat studenților și echipamentele topografice şi caracteristicile staţiilor hidrometrice automate, implementate prin Proiectul DESWAT precum şi modul de transmitere a datelor în Sistemul Naţional Hidrologic.

Tot în această săptămâna au fost în vizită de informare la sediul Administrației Bazinale de Apă Argeș – Vedea,  60 de elevi ai Colegiului Național “Alexandru Odobescu”. Si pentru ei specialiștii în gospodărirea apelor au pregătit activități care să-i ajute în completarea informațiilor dobandite la școală.

Anual, prin parteneriatele încheiate cu instituții de învățământ și stagiile de practică oferite, Administrația Bazinală de Apă Argeș- Vedea participă la educarea și formarea tinerilor care se pregătesc pentru profesii specifice domeniului de gospodărire a apei și protecției mediului.

Get real time updates directly on you device, subscribe now.

Comentariile sunt închise trackbacks dar pingback-urile sunt posibile.