ULTIMĂ
ORĂ

Ultima oră! Au început lucrările pe ultimul tronson al autostrăzii! Anunț oficial!

Ultima oră! Au început lucrările pe ultimul tronson al autostrăzii! Anunț oficial!

Au fost demarate lucrările la ultimul tronson al Autostrăzii A0, cuprins între Dragomirești și Corbeanca, a anunțat Ionel Irinel Scrioșteanu, secretar de stat în cadrul Ministerului Transporturilor. Constructorul și-a mobilizat angajații în aceste zile și a finalizat procedura de descărcare arheologică a siturilor identificate pe traseul viitorului drum de mare viteză, a început realizarea drumurilor tehnologice și de acces, dar și a decopertării stratului vegetal și aduce pe șantier utilajele cu care se va lucra.

CITEȘTE ȘI: Ultima oră! Umbrărescu construiește autostrada peste munți! Vestea momentului!

De asemenea, Scrioșteanu a mai anunțat că printre principalele lucrări care vor fi realizate, potrivit contractului, regăsim un pasaj peste CF101 București – Pitești DN7, cu o lungime de 733 m, un pasaj peste râul Colentina, CF 300 București – Ploiești și CF Mogoșoaia – Buftea, cu o lungime de 650 m, noduri rutiere la intersecțiile cu DN7 și DN1A și poduri pe autostradă peste râul Dâmbovița (km 2+999) și peste râul Bâldana (km 4+024)

„Am fost pe cel mai nou șantier din regiunea București-Ilfov, și anume pe 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟭 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗔𝟬 𝗡𝗼𝗿𝗱, ultimul lot al acestei autostrăzi pentru care am început lucrările și, totodată, lotul care întregește Coridorul de Transport Pan-european nr. IV (Constanța – Nădlac).

La acest moment:

  • a fost efectuată procedura de descărcare arheologică a siturilor identificate pe amplasamentul lucrării, rămânând în desfășurare ultimul sit la Zurbaua din cele 12 identificate pe întregul amplasament;
  • se lucrează la realizarea drumurilor tehnologice de acces;
  • au început lucrările de decopertare a stratului vegetal pe viitorul corp al autostrăzii;
  • la Organizarea de șantier situată în zona nodului rutier DN7 sunt în execuție lucrările de realizare a fundațiilor și platformelor din beton necesare pentru stația de asfalt, dar și execuția rețelelor de utilități interioare;
  • este în curs de desfășurare transportul componentelor stației de asfalt de la Organizarea de șantier aferentă DN7;
  • au început să sosească în șantier utilajele necesare îmbunătățirii terenului de fundare.
  • săptămâna viitoare vor ajunge in santier si primele instalații de foraj pentru piloții structurilor.

Printre lucrările principale prevăzute în contract, regăsim:

  • pasaj peste CF101 București – Pitești DN7, cu o lungime de 733 m
  • pasaj peste râul Colentina, CF 300 București – Ploiești și CF Mogoșoaia – Buftea, cu o lungime de 650 m
  • noduri rutiere la intersecțiile cu DN7 și DN1A
  • poduri pe autostradă peste râul Dâmbovița (km 2+999) și peste râul Bâldana (km 4+024)

Acest lot era ultimul tronson din Autostrada Bucureștiului A0 pe care nu erau începute lucrările iar până la sfârșitul anului viitor acest lot va fi dat in trafic, având astfel inelul Bucureștiului, la nivel de autostrada, întreg. Constructorul acestuia este cel al Lotului 1 Ploiești – Mizil A7, pe care l-a finalizat în termenul contractual.

Ultima oră! Au început lucrările pe ultimul tronson al autostrăzii! Anunț oficial!

Traseul Lotului 1 Nord se află între A1 și DN1, de la Dragomirești la Corbeanca și are o lungime de 17,5 km, iar amplasamentul lucrărilor este situat pe teritoriul județului Ilfov, pe raza unităților administrativ teritoriale Dragomirești-Vale, Buftea, Mogoșoaia, Corbeanca și pe teritoriul județului Giurgiu, pe raza localităţilor Joița și Săbăreni” a anunțat Scrioșteanu.

Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp

Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp

Ziarul-Obiectiv
Abonează-te la știri
Introdu adresa ta de email și primește săptămânal un email cu cele mai importante știri!
© 2024 Ziar Obiectiv.
Powered by
ns.fm