
Lucrările pe Lotul 3 Mircești-Pașcani al Autostrăzii Moldovei A7 (Bacău-Pașcani) continuă, iar autoritățile monitorizează progresul primului nod rutier de tip turbion din România. Acesta este situat la sud de Pașcani, pe teritoriul localităților Stolniceni-Prăjescu și Pașcani, și va conecta autostrăzile A7 și A8. Nodul rutier, construit de Umbrărescu, va acoperi o suprafață de 220 de hectare.
CITEȘTE ȘI: Zile libere în 2025! Câte minivacanțe vor avea angajații?
„Am vizitat șantierul Lotului 3 Mircești-Pașcani al Autostrăzii Moldova #A7 (Bacău-Pașcani) împreună cu Costel Alexe, președintele Consiliului Județean Iași, Lucian Rusu, Secretarul Adjunct al Guvernului, și Marius Pintilie, primarul Municipiului Pașcani, pentru a evalua stadiul lucrărilor la cel mai mare și primul nod rutier turbion din România”, a declarat Irinel Ionel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor.
Conform inspecțiilor realizate de autorități, lucrările sunt în desfășurare după cum urmează:
Nodul rutier turbion include opt bretele, proiectate pentru o viteză de 80 km/h, 12 pasaje și cinci podețe.
Autostrada Moldovei A7, cu o lungime de aproximativ 440 km, este în construcție și va conecta Ploieștiul de Siret, la granița cu Ucraina. Segmentul Ploiești-Pașcani, de 320 km, este finanțat prin PNRR și realizat de compania românească UMB, deținută de Dorin Umbrărescu.
Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp