ULTIMĂ
ORĂ

Vești bune! Se deschide lotul de pe Drumul Expres Pitești – Craiova!

Lotul dintre Balș și Craiova ar putea fi deschis până la sfârșitul anului, potrivit unei analize a Asociației Pro Infrastructura. Turcii de la Ozaltin avansează rapid, iar secțiunea de 17,7 kilometri ar putea fi dată în trafic în luna decembrie, cu trei luni mai devereme față de termenul contractual. Potrivit API, constructorul accelerează avansansul, iar doar o catastrofă i-ar putea face să nu finalizeze tronsonul de drum de mare viteză.

CITEȘTE ȘI: „LEGEA BIG BROTHER” PENTRU ȘOFERI!  DRUMURILE DIN ROMÂNIA, ÎMPÂNZITE DE RADARE. AFLĂ UNDE!

„Ozaltin, marea surpriză pozitivă din 2024? Ozaltin arată foarte bine pe Drumul Expres DEx12 între Balș și Craiova, încercând parcă să demonstreze că și turcii pot să se țină de angajamentele pe care și le-au asumat pe proiectele de infrastructură de transport din România.

Atât antreprenorul general Ozaltin, cât și subcontractorii lui, merită deja felicitați pentru că doar ceva catastrofal i-ar putea împiedica să-și respecte termenul contractual inițial, martie 2025 – curat, fără extensii de timp sau giumbușlucuri birocratice.

Mai mult, cu o accelerare puternică până în toamnă, mai ales pe partea de structuri, cu un management inteligent dar și cu puțin noroc, au o șansă să producă marea surpriză și să inaugureze lotul în decembrie 2024.

Nimic nu anunța această reușită a turcilor, ba dimpotrivă: este primul lor proiect major în România, iar „performanța” de pe DN6 din apropiere este de tristă amintire. Drept dovadă, noi nici nu i-am inclus în previziunile noastre rutiere din ianuarie pentru o posibilă deschidere în 2024, opinând că nu au nicio șansă.

Sigur, să nu ne îmbătăm cu apă rece. Până la urmă e vorba de doar 17,7 kilometri de drum expres la câmpie care nici măcar nu sunt făcuți de la zero (șantierul e preluat după rezilierea provocată de falimentul Tirrena Scavi).

Dar indiferent dacă vor reuși sau nu să inaugureze în decembrie, înainte de termen, merită felicitați pentru cum se mișcă pe DEx12 Craiova-Balș. Să-i vedem cum se descurcă pe viaductele de pe Autostrada Transilvania de la Nădășelu și Topa Mică unde misiunea lor va fi una mult, mult mai grea, atât din punct de vedere birocratic cât și tehnic, sub presiunea termenului PNRR, 2026” potrivit API.

Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp

Ziarul-Obiectiv
Abonează-te la știri
Introdu adresa ta de email și primește săptămânal un email cu cele mai importante știri!
© 2024 Ziar Obiectiv.
Powered by
ns.fm