DISTRIBUIȚI
cosiliul local pitesti, primarie

Primăria Municipiului Pitești organizează în data de 15.03.2018, ora 13.00, examen în vederea atestării persoanelor fizice pentru activitatea de administrare a imobilelor-condominii în municipiul Pitesti.

Înscrierea candidaților și depunerea dosarelor personale se pot face în perioada 01 -14.03.2018.

Actele necesare completării dosarului

-cererea pentru înscrierea la examenul de atestare;

-curriculum vitae;

-copii acte stare civilă (certificat naştere, certificat de căsătorie și B.I./C.I.);

-recomandare din partea asociaţiei de proprietari/locatari, purtând semnătura şi ştampila conducerii asociaţiei – preşedinte şi comitet executiv;

-dovada depunerii garanţiei materiale, în cuantumul stabilit de adunarea generală a asociaţiei de proprietari, în condiţiile legii;

-copii acte studii;

-certificat cazier judiciar (în original);

-adeverință medicală privind starea de sănătate a candidatului.

Bibliografia și alte informații suplimentare se pot obține la camera 32, telefon 0372481810,

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here