
ANUNȚ CRUCIAL PENTRU TOȚI CLIENȚII HIDROELECTRICA: Greșeala pe care trebuie să o eviți între 22 și 26 decembrie ca să nu plătești facturi uriașe!
Compania Hidroelectrica a transmis o informare esențială pentru clienții săi, recomandându-le să comunice indexul autocitit în perioada imediat următoare, pentru a garanta o facturare corectă a consumului de energie electrică.
Pentru a evita situațiile în care sumele de plată sunt mai ridicate din cauza estimărilor realizate de furnizor, românii care au încheiat contracte cu Hidroelectrica au la dispoziție un interval specific pentru transmiterea datelor. Astfel, indexul poate fi trimis începând de luni, 22 decembrie, până pe data de 26 decembrie.
În cazul în care abonații omit să efectueze această operațiune în intervalul menționat, furnizorul va emite factura pe baza unei aproximări a consumului, ceea ce poate duce la costuri mai mari decât cele reale.
Potrivit sursei citate, clienții au la dispoziție mai multe metode simple pentru a transmite indexul aferent lunii decembrie:
Hidroelectrica și-a început activitatea pe piața de furnizare către clienții finali în anul 2020. La finalul acelui an, în luna decembrie, portofoliul companiei număra 2.884 de clienți, dintre care 962 erau consumatori casnici, iar 1.922 noncasnici.
Societatea este listată la Bursa de Valori București și este controlată majoritar de statul român, Ministerul Energiei deținând 80,05% din acțiuni.
Din punct de vedere al infrastructurii, compania gestionează 188 de centrale cu o capacitate hidroenergetică totală de 6,4 GW. De asemenea, în portofoliul său se află și parcul eolian de la Crucea, care are o putere instalată de 108 MW.
Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp
