
Concurența în retailul din România este acerbă, iar marile lanțuri de magazine vin constant cu strategii pentru a atrage cât mai mulți clienți. Kaufland nu face excepție și a implementat o tactică prin care încurajează cumpărăturile spre finalul programului.
Citește și: Investiții fără precedent în infrastructură! Se construiesc noi autostrăzi și drumuri expres!
Puțini știu că retailerul german oferă zilnic reduceri substanțiale la anumite produse, însă doar după o anumită oră. Mai exact, clienții care își fac cumpărăturile după ora 19:00 pot beneficia de promoții consistente la legume și fructe.
Potrivit unor clienți care au observat acest truc, reducerile variază între 20% și chiar 80%, permițând astfel achiziția unor produse la prețuri mult mai avantajoase. Aceste promoții nu sunt întotdeauna promovate agresiv, dar reprezintă o oportunitate excelentă pentru cei care vor să economisească.
Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp