Anița Neacșu, noul inspector șef al ITM Argeș anunță că, în scopul unei evaluari obiective a activității instituției precum și pentru îmbunătațirea serviciilor furnizate, actuala conducere a Inspectoratului Teritorial de Muncă Argeș informează toti participanții la procesul muncii, atât angajatori cât și angajați, că din data de 09.06.2022 pe site-ul ITM Arges poate fi accesat la secțiunea ,,interes public” formularul ,,chestionar de evaluare“.
Totodată, șeful ITM Argeș precizează că, formularul respectiv se află și în format fizic, putând fi pus la dispoziție prin grija funcționarului din cadrul compartimentului comunicare și relații cu publicul.
Acest chestionar solicită colaboratorilor să acorde note pe o scară de la 1 la 10 cu privire la următoarele aspecte:
- calitatea serviciilor furnizate de către salariatii inspectoratului de muncă ;
- promtitudinea și disponibilitatea salariațiilor în comunicare ;
- capacitatea de abordare eficientă de către salariați a problemelor apărute ;
- capacitatea de analiză și sinteză a salariaților ;
- maniera de rezolvare a reclamaţiilor (dacă este cazul) ;
- perioada de timp în care serviciul a fost furnizat ;
Cu aceasta ocazie lansăm rugamintea de completare a cât mai multe chestionare, respectiv formularea de sugestii care să conducă la asigurarea unui serviciu public de calitate.
Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp