ULTIMĂ
ORĂ

Noul sistem de call center Apă Canal 2000 – suport prompt și eficient pentru utilizatori!

Noul sistem de call center Apă Canal 2000 – suport prompt și eficient pentru utilizatori! Primăria Municipiului Pitești vă reamintește că Apă Canal 2000 SA a implementat un nou sistem de call center pentru a crește calitatea experienței oferite clienților săi. Acum puteți obține asistență telefonică pentru toate serviciile Apă Canal 2000 SA, la un singur număr de telefon: 0248223237.
Sunați la acest număr pentru a afla informații despre factura dumneavoastră, pentru a raporta o problemă sau pentru a solicita asistență cu privire la oricare dintre serviciile Apă Canal 2000 SA.
Încurajăm cetățenii să folosească noul sistem de call center Apă Canal 2000 pentru a primi suport prompt și eficient!
Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook sau pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului

Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp

Ziarul-Obiectiv
Abonează-te la știri
Introdu adresa ta de email și primește săptămânal un email cu cele mai importante știri!
© 2024 Ziar Obiectiv.
Powered by
ns.fm