Oficial! Buletinul Electronic a ajuns la Pitești! Ce documente aveți nevoie?
Primăria Municipiului Piteşti, prin Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor, informează că de astăzi, 5 iunie, cetățenii pot solicita, la ghișee, emiterea Cărții Electronice de Identitate (CEI), un document modern, sigur și aliniat standardelor europene. Primul piteștean care a depus cererea pentru eliberarea noii Cărți Electronice de Identitate (CEI) a fost edilul Cristian Gentea. Opțiunea pentru CEI poate fi exprimată oricând, indiferent de valabilitatea actualului act de identitate.
CITEȘTE ȘI: Permisul suspendat, mai ușor de recuperat – ce trebuie să faci? Parlamentul a decis!
Cartea Electronică de Identitate vine cu numeroase avantaje:
Datele înscrise în Cartea Electronică de Identitate:
Impresiunile papilare înscrise în CEI sunt șterse ireversibil, ulterior, din baza de date a autorității emitente, procedură similară cu cea aplicată în cazul pașaportului electronic.
Pentru informații suplimentare privind data de la care se vor înregistra și solicitări on-line, vă rugăm să urmăriți anunțurile comunicate prin intermediul site-ului și al paginii oficiale de Facebook ale Primăriei Municipiului Pitești.
Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp
Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp