Prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Pitești nr. 292/17.09.2020 a fost aprobată instituirea facilității fiscale de anulare a accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale restante la data de 31.03.2020 inclusiv, datorate bugetului local al Municipiului Pitești, precum și procedura de acordare a acesteia, care se aplică până la data de 15 decembrie 2020, inclusiv.
Notificarea privind intenția de a beneficia de anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale, restante la data de 31.03.2020, se depune până la data de 10 decembrie 2020, inclusiv, iar Cererea de anulare a accesoriilor se depune până la data de 15 decembrie 2020, inclusiv.
Notificarea privind intenția de a beneficia de anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale restante la data de 31.03.2020, precum și Cererea de anulare a accesoriilor se pot depune:
– în cazul persoanelor fizice la:
– în cazul persoanelor juridice la:
Pentru obligațiile fiscale administrate de către Serviciul Public de Exploatare a Patrimoniului Municipiului Pitești, Notificarea privind intenția de a beneficia de anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale restante la data de 31.03.2020 și Cererea de anulare a accesoriilor se depun la sediul acestui serviciu din Calea București, bl. U3 parter.
Informații suplimentare sunt disponibile la adresa de internet www.primariapitesti.ro. secțiunea INFORMAȚII PUBLICE/Informații utile/Informații privind depunerea online a unor solicitări.
Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp