prima-proinstal
Obiectiv de Argeș

Primăria Vlădești angajează! Ce condiții trebuie să îndeplinești?

În aplicarea art. 29 alin. (4) din OUG nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, Autoritatea Publică tutelară -Consiliul  local al comunei Vlădești ,judetul Argeș  in calitate de asociat unic al societatii SC EDILITARE VLĂDEȘTI SRL,  cu sediul social la Primaria comunei Vlădești  din   comuna Vlădești,  strada Principală  nr.143birou 4 jud. Argeș inregistrat  la ORC Arges  sub nr. J3/576/05.03.2021  CUI  43863269, site:  https://www.cjarges.ro/en/web/vladesti

ANUNŢĂ

organizarea procedurii de selecţie pentru 1 post  de  administrator  al societăţii SC EDILITARE VLADESTI SRL , CUI  43863269, în  mandatul 2024-2028,

Condiţiile generale de participare sunt:

 studii superioare  în domeniul ştiinţelor  economice  .

 master in contabilitate;

 cunoaşterea limbii române (scris şi vorbit);

  competențe de utilizare a calculatorului, nivel bază, dovedite cu documente din care să rezulte deținerea de cunoștințe în domeniul IT.

 posesor permis de conducere categoria B;

 capacitate deplină de exerciţiu;

 stare de sănătate corespunzătoare funcţiei pentru care candidează, atestată pe

bază de documente medicale;

 să nu fie destituit/ă dintr-o funcţie publică, să nu îi fi fost revocat contractul de  mandat sau să nu-i fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare  în ultimii 5 ani;

 să nu aibă înscrieri în cazierul judiciar;

 să nu aibă înscrieri în cazierul fiscal;

 să nu se afle în conflict de interese care să îl/o facă incompatibil/ă cu exercitarea

funcției de membru în Consiliul de administrație al societății;

 să îndeplinească criteriile conform prevederilor art. 4 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 111/2016, cu modificările şi  completările ulterioare

Criteriile minime de selecție sunt:

 cunoștințe despre obiectul de activitate al societății, cunoașterea proceselor tehnologice și operaționale, cunoașterea pieței în care acționează societatea;

 gândire strategică și previziuni;

 finanțe și contabilitate;

 managementul proiectelor;

 tehnologia informației;

 legislație;

 cunoștințe de guvernanță corporativă a întreprinderii publice;

 competențe sociale și personale: luarea deciziilor, relații interpersonale, negociere, capacitate de analiză și sinteză;

 participarea în organizații profesionale naționale și internaționale relevante pentru obiectul de activitate;

 trăsături: reputație, integritate, independență, abilități de comunicare interpersonală.

Criteriile de evaluare/selecție finală a candidaţilor:proba scrisă / test grilă și  interviu:

  1. Dosarul de candidatură,
  2. Test grilă
  3. Matricea profilului de candidat,
  4. Declaraţia de intenţie a candidatului.

Dosarul de înscriere trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele documente:

 copia actului de identitate;

 copia diplomelor de studii;

 curriculum vitae;

 copia documentelor care atestă experiența profesională (copie carnet de muncă,

extras Revisal, copie contract de mandat, adeverințe angajator);

 cazierul judiciar/declaraţie pe proprie răspundere, conform formularului nr. 1;

 cazier fiscal/declaraţie pe proprie răspundere, conform formularului nr. 2;

 adeverinţa medicală care atestă starea de sănătate corespunzătoare/declaraţie pe proprie răspundere, conform formularului nr. 3;

 declaraţie pe proprie răspundere privind statutul de “independent”, conform formularului nr. 4;

 declaraţie pe proprie răspundere că datele cuprinse în dosarul de candidatură corespund experienței profesionale, conform formularului nr. 5

 declaraţie pe proprie răspundere privind calitatea de membru în consilii de  administraţie ale întreprinderilor publice, altele decât cel în care urmează a fi numit, conform formularului nr. 6;

 declaraţie de consimţământ prin care candidatul îşi exprimă acordul de a se procesa datele sale personale în scopul procedurii de selecţie, conform formularului  nr.7;

 declaraţie pe proprie răspundere privind neîncadrarea în situaţia unui conflict de interese, conform formularului nr. 8 ;

 declaraţie pe proprie răspundere prin care candidatul va confirma că nu se află într-una din situaţiile prevăzute la art. 4 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.  109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu  modificări și completări prin Legea nr. 111/2016, cu modificările şi completările  ulterioare, sau că nu a suferit o   condamnare pentru o infracţiune legată de conduita profesională, conform formularului nr. 9;

 declarație privind atragerea răspunderii în cazul falimentului/insolvenței societăților administrate sau conduse, conform formularului nr. 10;

  1. Persoanele interesate depun la Registratura primariei comunei Vlădești, judetul Arges   din   comuna Vlădești,  strada Principală  nr.143, jud Argeș, până în data de 10 FEBRUARIE 2025, ora 12,00, documentele solicitate , în dosar plic închis şi sigilat, unde va primi un număr de înregistrare şi data certă a depunerii. Dosarul va avea menţionat “Candidatură pentru funcţia  administrator  al societăţii. SC EDILITARE VLĂDEȘTI SRL”, precum numele şi prenumele candidatului. Obligatoriu o copie a dosarului va fi transmisă pe adresa expertului independent la adresa de  e-mail: [email protected].

(declarațiile tip, planul de selectie si scrisoarea de asteptari se găsesc în Anexele la HCL  Vlădești nr. 47/08.07.2024 care se afla afisata  la adresa: https://www.cjarges.ro/en/web/vladesti .

  1. Vor fi admise la concurs numai persoanele ale căror candidaturi sunt însoţite de documentele solicitate în prezentul anunţ.
  2. Candidaţiideclaraţiadmişi la etapa de selecţie a dosarelor vor fi evaluaţi în cadrul probei scrise-test grilă .Sunt admisi cei care au obtinut  minim 70 puncte .

Bibliografia testului grilă   este următoarea :

* O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice,cumodificarile si completarile ulterioare

* H.G. nr. 639/ 2023  pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a OUG nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice ,

*O.G. nr. 26 din 21 08.2013 privind întărirea disciplinei financiare la nivelul unor operatori economici la care statul sau unităţile administrativ-teritoriale sunt acţionari unici ori majoritari sau deţin direct ori indirect o participaţie majoritară, cu modificarile si completarile ulterioare

*Legea nr.51 /2006  privindserviciilecomunitare de utilitățipublice , actualizată

* Capitolul VI ,,Societățile cu răspundere limitată” din Legea nr. 31/1990 privind societățile , republicată , cu modificările și completările ulterioare

*O.U.G. nr. 57/2019   privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare,-Partea a III-a-Administratia publică locală.

  1. Candidatiideclarati admiși la testul scris tip grilă vor fi programati in cadrul probei  interviului, ora şi locul desfăşurării acestuia urmând a le fi anunţate personal prin intermediul poștei electronice.
  2. Candidații selectați au obligația să depună la autoritatea publică tutelară declarația de intenție în termen de 15 zile de la data informării.
  3.  Comisia de selecție poate solicita documente doveditoare suplimentare, clarificări referitoare la candidaturi, probe scrise, interviuri – după caz.
  4.  Informatii suplimentare se pot solicita la numarul de telefon  0744654046 (expert independent ), zilnic luni-vineri, orele 08.00-15.00.

Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp

Ziarul-Obiectiv
Abonează-te la știri
Introdu adresa ta de email și primește săptămânal un email cu cele mai importante știri!
© 2024 Ziar Obiectiv.
Powered by VA Labs