
Primarul Mioveniului – acuzații grave la adresa Distrigaz! „A fost o acțiune voită!”
Aurel Costache, primarul orașului Mioveni, a lansat acuzații extrem de grave la adresa Transgaz și a distribuitorilor de gaze din orașul pe care îl conduce, susținând că incidentul de joi ar fi putut fi provocat intenționat! Edilul a susținut, în cadrul ședinței de îndată a Consiliului Local, că furnizorul de gaze ar fi trebuit să facă reviziile și la conductele comune din scările de bloc sau să someze consumatorii care nu au făcut verificările.
CITEȘTE ȘI: Anunțul momentului despre Autostrada Pitești – Sibiu! Decizia Guvernului care schimbă tot!
„Analizând la rece, mi se pare că și ei au avut o responsabilitate, dacă nu cumva… măcar părțile ăstea comune (n.r. – conducta de pe scară), trebuiau să vadă dacă reviziile sunt făcute la zece ani. Puteau să facă, așa cum am discutat și cu locuitorii: «dom’le, de ce nu ne-au programat pentru revizii când a început vara?», cetățenii suspecând că a fost acțiune voită. Și Distrigazul putea face acest lucru știind că nu sunt făcute revizii făcute la scările de bloc și să vină să someze anumite scări de bloc la începutul verii sau mai devreme, să le spună: «Băi, fraților, voi nu aveți verificare de 15 ani, 20 ani. Îți dau două luni ca să poți să faci verificarea, revizia tehnică pe scara respectivă»” a spus Costache.
„Domnule, șterge numerele ălea din mesajul dumitale, lasă numai call center-ul, să se înscrie oamenii acolo”
Mai mult, edilul a spus că a fost sunat din partea furnizorului de gaze, după ce a publicat pe o rețea de socializare numărul reponsabilului care coordonează echipele din teren și i s-a cerut să îl șteargă, astfel încât locuitorii să sune numai la numărul de call center al Distrigaz.
„Vreau să vă spun că s-au găsit defecte foarte mari. Eu am fost și am discutat cu echipele respective pe teren. Am discutat din om în om, m-am pus în fața oamenilor, chiar dacă erau 50, 70, 100 de oameni. Oamenii nu au înțeles procedura. Ce s-a întâmplat? Ieri dimineață am pus pe pagina mea de Facebook numărul persoanei care coordonează activitatea echipelor. M-a sunat și mi-a spus: «Domnule, șterge numerele ălea din mesajul dumitale, lasă numai call center-ul, să se înscrie oamenii acolo, ca să nu ai nici mata probleme că ai programat pe unul înainte sau pe unul înapoi, pentru că asta e procedura. Să suni la call center, să spui dacă ești abonat, să dai codul de client și cineva să își asume” a adăugat Costache.
„Le-am spus oamenilor, ca unul, doi să își asume”
De asemenea, edilul Aurel Costache a spus că a discutat cu locuitorii afectai și le-a cerut ca unul, doi proprietari de pe scările afectate să își asume răspunderea pentru revizii și să contacteze ditribuitorul.
„Le-am spus oamenilor, ca unul, doi să își asume pe scară pentru că va împărți costurile pe fiecare, dar trebuie să fie cineva care și-a asumat de acolo. Sigur, s-a pus problema că unul este plecat afară, nu-i nimic. Dacă e plecat afară, revizia internă la acel apartament nu se face, echipa respectivă sigilează, desface robinetul și îl lasă fără gaz. La momentul când vine omul din străinătate, o face și după îl branșează. Plătește partea lui dacă trebuie să plătească ceva” a conchis Aurel Costache.
Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp
