Potrivit informațiilor transmise de Google, rezultatele la căutări pe versiunea mobilă a motorului de căutare vor fi afișate într-o singură pagină. Astfel, utilizatorul va putea derula pagina respectivă în mod continuu. Astfel, Google a transmis că nu va mai împărți în pagini rezultatele pe care le afișează la căutările utilizatorilor, conform techcrunch.com.
Ce beneficii aduce noul format
Așadar, rezultatele se vor încărca progresiv în noul format, pe măsură ce acesta sunt derulate în jos. În urma acestei schimbări, utilizatorul nu va mai fi nevoit să treacă la următoarea pagină, în cazul în care nu găsește rezultatul dorit. În motivarea deciziei, Google a explicat că majoritatea utilizatorilor, care caută un răspuns punctual, nici nu trec de prima pagină a rezultatelor, deoarece găsesc la început ceea ce caută.
Modificarea îi vizează pe cei care fac cercetări mai ample sau se documentează din mai multe surse pe anumite subiecte sau cei care au nevoie să viziteze mai multe site-uri din rezultatele afișate la căutare.
Schimbarea oferă mai multă libertate în plasarea reclamelor
Totuși, Google nu informează dacă această schimbare va oferi companiei mai multă libertate în plasarea reclamelor. În loc să se limiteze la anumite poziții fixe dintr-o pagină, Google va putea insera reclamele între rezultate, într-o modalitate similară Facebook. Trebuie menționat că noul format este deja activat în SUA, atât pe Android, cât şi pe iOS, urmând să fie extins ulterior la nivel global.
Veşti bune pentru utilizatorii Google Maps
Anterior, Google a anunțat va aduce o serie de schimbări în aplicaţiile sale Google Maps şi Google Flights. Utilizatorii vor face decizii mult mai informate în legătură cu modul în care călătoresc, după ce Google Maps şi Google Flights vor arăta cum planul de călătorie al unei persoane are impact asupra mediului înconjurător.
.
Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp