prima-proinstal
Obiectiv de Argeș
Dacia Duster

Strategia SEO: Punctul cheie în succesul unei campanii

Știm cu toții cât de importantă este optimizarea SEO pentru a obține un loc cât mai bun în clasamentul afișărilor oferite de motoarele de căutare. În momentul de față, când prezența online are un rol bine definit în orice industrie, site-urile urmăresc să obțină un ranking cât mai ridicat, iar cele care au ajuns deja la un ranking foarte bun urmăresc să își mențină această poziție favorabilă.

Rezultatele nu apar cât ai pocni din degete, dar cu siguranță vor fi mulțumitoare. E un proces continuu și complex, în care ai nevoie de susținere, de o mână de ajutor din partea profesioniștilor. Poți afla mai multe detalii despre consultanța SEO pe SEO Genius. Rolul specialiștilor este de a-ți creiona o strategie adaptată nevoilor tale, aliniată la așteptările potențialilor clienți, dar și la standardele impuse de concurență. Te-am făcut curios? Află mai multe în rândurile următoare.

Când se recomandă o strategie de SEO?

SEO se adresează tuturor afacerilor, indiferent de mărimea acestora sau de industria în care activează. Dacă produsele sau serviciile pe care le oferi prezintă interes pentru o anumită categorie de consumatori, atunci e firesc să îți dorești o vizibilitate cât mai bună în afișările motoarelor de căutare. Optează pentru o strategie SEO dacă:

  • Vrei să atragi mai mulți vizitatori în site;
  • Vrei ca vizitatorii să se transforme în clienți fideli;
  • Vrei să vinzi mai mult;
  • Vrei să devii un nume sonor în industria în care activezi;
  • Vrei să obții un loc favorabil în Google, comparativ cu principalii competitori.

Ce conține strategia de SEO?

Poți privi această strategie ca pe un plan de acțiune. Nu poți porni în luptă fără să-ți cunoști adversarii, fără să-ți conștientizezi punctele tari și punctele slabe, fără să știi care sunt practicile din industria ta și care sunt așteptările potențialilor clienți.

Analiză SEO

Strategia SEO pornește de la o analiză amănunțită. Practic, în acest proces, se analizează poziția site-ului în piață, verificând poziția competitorilor, cuvintele cheie (cele pe care utilizatorii le folosesc pentru a ajunge la produse sau servicii similare – termeni care nu sunt deloc străini pentru competiție), performanța tehnică a site-ului (URL-uri, imagini, sitemap, conținut duplicat și diferite erori), optimizarea pentru dispozitivele mobile, sursele de trafic din site etc.

Crearea strategiilor concrete

În baza analizei, se stabilesc obiective și se trasează strategii. Menționăm aici:

  • Identificarea cuvintelor cheie: Pentru a crea conținut relevant, dar și pentru a optimiza link-urile din site, trebuie să folosești cuvinte cheie relevante;
  • SEO on page și tehnic SEO: Se urmărește îmbunătățirea experienței utilizatorului, prin crearea de legături interne, optimizarea conținutului, îmbunătățirea vitezei de încărcare etc;
  • Dezvoltarea conținutului: Cuvintele cheie te vor ajuta să creezi conținut unic și relevant, atât pentru utilizatori, cât și pentru motoarele de căutare. Google va considera că textele tale (bloguri, texte descriptive, landing page) se potrivesc foarte bine căutărilor și te va afișa în fața competiției, în timp ce utilizatorii vor primi ceea ce au nevoie. Atenție, conținutul trebuie să fie educativ, atractiv, original, dar și îmbunătățit continuu;
  • SEO off page: Strategiile de backlinking sunt foarte bine asimilate de către motoarele căutare. Atunci când un site scrie despre site-ul tău, Google va considera că acesta este de încredere și că oferă informații consistente utilizatorilor.

Despre strategia de SEO se pot scrie multe pagini. Cu toate acestea, putem ajunge la o singură concluzie, aceea că strategia este punctul cheie în succesul unei campanii. Așa se creionează planul de acțiune, cel care va fi pus în aplicare printr-o campanie dedicată. Cum SEO nu se bazează pe noroc, orice pas făcut în mediul online este rezultatul unei analize minuțioase.

Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp

Ziarul-Obiectiv
Abonează-te la știri
Introdu adresa ta de email și primește săptămânal un email cu cele mai importante știri!
© 2024 Ziar Obiectiv.
Powered by VA Labs