Suferi de diabet? Află care sunt legumele care te ajută să îți reglezi glicemia

Diabetul este, de asemenea, legat de o varietate de afecțiuni, cum ar fi obezitatea și o serie de afecțiuni cardiace. Diagnosticul tardiv și lipsa conștientizării fac adesea gestionarea diabetului o problemă dificilă pentru mulți. Nutriționiștii se asigură că o dietă sănătoasă și adecvată și un stil de viață adecvat vă pot ajuta să vă gestionați mai bine diabetul.

Iată câteva legume pe care diabeticii trebuie să le includă în dieta lor pentru diabet:

Tărtăcuță amară (cunoscut și sub denumirea de karela, pepenele amar sau goya)

Gustul său amar-înțepător poate că a influențat popularitatea legumelor, dar adevărul este că tărtăcuța amară sau karela este unul dintre alimentele cele mai sănătoase și bogate în antioxidanți pe care le poți adăuga în dieta ta.

Spanac

Trebuie să existe un motiv pentru care Popeye nu s-a putut opri din dragostea sa pentru spanac și există o mulțime de motive pentru care să vă alăturați iubitorilor de spanac. Spanacul este, de asemenea, o sursă excelentă de folat, fibre dietetice, vitaminele A, B, C, E și K. Fibrele întârzie digestia, ceea ce asigură că zahărul nu este metabolizat rapid.

Distribuie prietenilor

Conopidă

Floretul este un depozit de minerale și substanțe nutritive vitale. Superalimentul este, de asemenea, încărcat cu proteine, magneziu, fosfor, potasiu și mangan. IG-ul conopidei este calculat a fi între 5 și 15, ceea ce este ideal pentru persoanele cu diabet. Conopida are, de asemenea, un conținut ridicat de fibre, ceea ce este benefic și pentru a verifica fluctuațiile zahărului din sânge.

Brocoli

Broccoli puternic nutrițional are nenumărate motive pentru a face parte din dieta ta potrivită și fabuloasă. Nutriționistul consultant Dr. Rupali Datta ne spune că broccoli are un IG de 15, care este foarte scăzut. Este o sursă excepțională de fibre, ceea ce îl face un aliment excelent pentru diabetici.

Sparanghel

Le-ați văzut în tocănițe, risotto și salate. Sparanghelul este utilizat pe scară largă în bucătăria italiană și continentală. În plus, față de adăugarea unei arome delicioase la felurile de mâncare, sparanghelul ar putea contribui și la menținerea controlului zahărului din sânge. Legumele fără amidon au doar 20 de calorii și aproape 2 grame de fibre alimentare pe porție.