Grupul condus de Dorinel Umbrărescu ocupă locurile doi și trei în clasamentul constructorilor de drumuri, cu asociația turco-română Ozaltin – Strade Bauunternehmung – Visio pe prima poziție. Dorinel Umbrărescu nu mai este considerat „regele asfaltului” în România, deoarece s-a extins mai mult decât capacitățile grupului său de firme. Asociația Ozaltin – Strade – Viso a redevenit lider în domeniul construcției drumurilor de mare viteză din România, având progrese semnificative pe tronsonul 1 al DEx12 Craiova – Pitești. Antreprenorul care lucrează la tronsonul din Dolj a înregistrat constant cele mai mari avansuri pe șantierele de infrastructură rutieră din țară în acest an. În clasamentul din luna august, grupul UMB și Dimex 2000 urmează după Ozaltin – Strade – Viso.
CITEȘTE ȘI: SUTE DE COPII CU GRIPĂ, RUJEOLĂ, VIROZE LA SPITALUL DE PEDIATRIE DIN PITEȘTI! SITUAȚIA ALARMANTĂ!
Grupul UMB a raportat un progres de peste 9 puncte procentuale la „Cocoașa de la Focșani”. Lotul 4 Mândrești Munteni – Focșani Nord al A7 Buzău – Focșani, realizat în proporție de două treimi, este pregătit pentru a fi dat în trafic în 2024. UMB continuă să se claseze bine, cu un avans de 8,75 puncte procentuale pe lotul Zimbor – Poarta Sălajului din Autostrada Transilvania (A3), unde stadiul lucrărilor se apropie de 60%. Grupul condus de Umbrărescu mai ocupă o poziție în clasament, cu un progres de 8 puncte procentuale pe lotul 2 Vadu Pașii – Râmnicu Sărat al A7 Buzău – Focșani, ajungând la o execuție de 57%. Cele patru loturi ale secțiunii Buzău – Focșani la care lucrează UMB ar putea fi deschise în acest an.
Constructorul bistrițean Dimex 2000 a avut un avans de 8 puncte procentuale la Drumul Expres Turda – Tureni, fiind realizat în proporție de 53%. Pe următoarea poziție se află asociația Pizzarotti – Retter, cu un avans de 7,77 puncte procentuale la lotul 1 Dumbrava – Mizil al A7 Ploiești – Buzău, care este executat în proporție de 85% și este programat pentru inaugurare în 2024.
Asociația turcă Nurol – Makyol se menține în topul constructorilor, avansând cu 7 puncte procentuale pe lotul 1 Buzău – Vadu Pașii al A7 Buzău – Focșani, unde lucrările au ajuns la 55% execuție. UMB apare din nou în clasament, cu un progres de 5,5 puncte procentuale pe tronsonul 4 al DEx12 Craiova – Pitești, realizat în proporție de peste 70% (ajuns acum la 75%). UMB continuă să performeze, având un avans de 3,95 puncte procentuale la lotul 4 Nord din Autostrada Bucureștiului (A0), executat aproape în proporție de 22%.
PORR Construct a înregistrat un progres semnificativ de 3,88 puncte procentuale la secțiunea 4 Tigveni – Curtea de Argeș din A1 Sibiu – Pitești, lucrările incluzând primul tunel veritabil de autostradă din România, fiind realizate în proporție de peste 48%. De asemenea, WeBuild a avut un avans de 3,61 puncte procentuale la secțiunea 5 Pitești – Curtea de Argeș, executată în proporție de aproape 80%. Asociația Coni – Trace a raportat un progres de 3,4 puncte procentuale pe lotul 2 Mizil – Pietroasele al A7 Ploiești – Buzău, iar UMB a avansat cu 3,4 puncte procentuale pe lotul 1 Săucești – Trifești al A7 Bacău – Pașcani.
UMB a raportat un avans de 3 puncte procentuale pe lotul 2 Domnești Târg – Răcăciuni al A7 Focșani – Bacău. De asemenea, un progres similar de 3 puncte procentuale a fost raportat pe lotul 3 al A0 Nord, contractat cu compania chineză CCECC, unde lucrează subcontractorul român Baxcom. Pe restul șantierelor monitorizate, progresele au fost sub 3 puncte procentuale sau nu au fost raportate.
Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp