prima-proinstal
Obiectiv de Argeș
Dacia Duster

Un nou drum expres inaugurat azi! Lucrări finalizate în avans!

CNAIR a început recepția primului Drum Expres din Transilvania, al patrulea proiect Strabag terminat înainte de termen… Este vorba despre Drumul Expres Oradea – Borș II, legătura Oradei la Autostrada Transilvania A 3, și va fi deschis astăzi, la ora 15:00, după cum anunță directorul general CNAIR, Cristian Pistol.

CITEȘTE ȘI: CONSTRUCȚIA AUROSTRĂZILOR DIN ROMÂNIA – LA LIMITA BLOCĂRII! MOTIVELE SUNT IREALE!

CNAIR a început recepția Drumului Expres Oradea-Borș II, drum de mare viteză, cu o lungime de 19 kilometri, pe care îl va inaugura astăzi, conform anunțului ministrului Transporturilor, Sorin Grindeanu. Tot astăzi intră în vigoare și restricțiile de tonaj din Ungaria pentru Paștele catolic, iar pe banda de urgență a Autostrăzii A 3 Biharia -Borș II se vor forma coloane de autotrenuri. Descărcarea din DEx 16 în A 3 care se face cam la 2,5 km. distanță de Borș II este asigurată cu o bretea clasică de o singură bandă, iar Poliția de Frontieră și CNAIR trebuie să găsească soluții pentru ieșirea în siguranță din bretea în banda de accelerare/urgență.

„Drumul se prezintă foarte bine”

La procedura de recepție a participat și secretarul de stat Ionel Scrioșteanu, care răspunde de sectorul rutier, acesta afirmând că ,,drumul se prezintă foarte bine” și a subliniat că este al patrulea proiect Strabag finalizat înainte de termen, cu aproximativ o lună. În plus, Drumul Expres 16 are și un sistem de iluminat pe toată lungimea, nu doar la poduri și pasaje.

Darea în trafic a celor 19 km aferenți acestui drum expres va avea loc imediat după finalizarea recepției.
Acest proiect a cuprins execuția a:
18,96 km lungime traseu, între sensul giratoriu Calea Sîntandrei și Biharia
3 noduri rutiere
 9 pasaje
 3 poduri
– 31 podețe
Valoarea contractului este de 670 milioane lei, fără TVA, iar sursa de finanțare a fost asigurată din fonduri europene nerambursabile dedicate dezvoltării infrastructurii rutiere.
Ritmul susținut al acestui constructor a încadrat finalizarea lucrării în termenul contractual, constructorul fiind un exemplu de “Așa da“, reușind până la această lucrare să finalizezetrei proiecte înainte de termenul contractual :
1) Pasajul Mogoșoaia de pe Centura Capitalei,
2) secțiunea Ungheni – Târgu-Mureș a Autostrăzii A3,
3) Lotul Chețani – Câmpia Turzii de pe A3.
Studiul de Fezabilitate a fost realizat în parteneriat cu autoritățile locale bihorene, fiind primul de acest fel din România.
Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp

Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp

Ziarul-Obiectiv
Abonează-te la știri
Introdu adresa ta de email și primește săptămânal un email cu cele mai importante știri!
© 2024 Ziar Obiectiv.
Powered by VA Labs