
Argeș! Se fac angajări în învățământ! Ce posturi au fost scoase la concurs?
Școala Gimnazială Dobrești din județul Argeș lansează un concurs pentru postul contractual de Administrator Financiar I. Conducerea oferă un post pe jumătate de normă, cu program de 4 ore pe zi. Înscrierile rămân deschise până la 28 noiembrie 2025. Postul se adresează candidaților cu studii economice superioare și cu o experiență de minimum cinci ani în domeniul financiar.
CITEȘTE ȘI: Doliu imens în primăria Pitești! Angajat mort la serviciu!
Instituția solicită cetățenie română sau a unui stat din UE, SEE sau Elveția. Candidații trebuie să cunoască limba română, să prezinte aptitudini de muncă și o stare de sănătate adecvată și să nu aibă condamnări penale care ar afecta funcția. Experiența practică în activități economice și financiare reprezintă un criteriu esențial. Dosarul de înscriere trebuie să conțină formularul completat, actul de identitate, diplomele, adeverințele de vechime, cazierul, certificatul medical și un curriculum vitae în format european. Documentele se depun la secretariatul școlii, unde candidații pot solicita informații suplimentare la numărul 0723 242 461 sau la adresa de email [email protected]
Concursul cuprinde etape clare. Dosarele se depun până la 28 noiembrie 2025 la ora 12.00. Selecția dosarelor are loc pe 2 decembrie la ora 10.00. Rezultatele se afișează în aceeași zi la ora 12.30. Contestațiile se depun între orele 12.30 și 13.30, iar soluționarea acestora se realizează pe 3 decembrie la ora 15.00. Proba scrisă se susține pe 8 decembrie la ora 10.00, iar rezultatele se afișează la ora 13.00. Contestațiile se primesc între orele 13.00 și 14.00, iar rezolvarea lor se face pe 9 decembrie la ora 14.00. Interviul are loc pe 10 decembrie la ora 10.00, cu afișarea rezultatelor la ora 12.00. Contestațiile se depun între orele 12.00 și 13.00, iar răspunsurile se oferă pe 11 decembrie la ora 13.00, moment în care se publică și rezultatele finale. Toate probele se desfășoară la sediul școlii.
Proba scrisă urmărește cunoștințele de legislație și reglementări contabile specifice instituțiilor publice. Candidații se pregătesc pe baza Codului Muncii, a normelor de contabilitate, a legislației privind finanțele publice și achizițiile publice și a procedurilor aplicabile patrimoniului și salarizării. Tematica include evidența activelor fixe, amortizarea, decontările cu personalul și furnizorii, inventarierea patrimoniului, achizițiile publice și aplicarea programului EDUSAL.
Concursul oferă o oportunitate pentru specialiștii economici care caută stabilitate și un rol clar într-o instituție publică.
Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp
