prima-proinstal
Obiectiv de Argeș
Dacia Duster

Eroare de îmbarcare la Ryanair! A ajuns în Spania, deși știa că a plecat la Paris! „Aveam locul 34A și nu exista!”

O femeie a avut parte de o experiență neașteptată. În loc să ajungă la destinația sa planificată, Paris, Franța, a aterizat în Benidorm, Spania. Totul din cauza unei confuzii la poarta de îmbarcare. Personalul a scanat greșit biletul, iar la bord, locul rezervat nu exista. După aterizare, Ryanair a recunoscut eroarea și i-a oferit un zbor reprogramat gratuit către Paris, subliniind importanța verificării atente a detaliilor de îmbarcare pentru a preveni astfel de incidente.

CITEȘTE ȘI: VEȘTI PROASTE DESPRE TRONSONUL PITEȘTI – CURTEA DE ARGEȘ AL A1! CÂND VA FI DESCHIS?

Confuzia de la poarta de îmbarcare

Călătoria neplanificată a început când pasagera s-a îmbarcat greșit în zborul spre Benidorm, în loc să urce în avionul care trebuia să o ducă la Paris. Acesta a fost rezultatul unei erori la poarta de îmbarcare, unde a confundat numărul porții și a fost scanat greșit biletul de îmbarcare.

Femeia în vârstă de 30 de ani a relatat că personalul de la poartă i-a verificat biletul de îmbarcare fără să remarce greșeala. La bord, a descoperit că locul ei rezervat nu exista, iar echipajul a explicat că schimbările de aeronave pot duce la astfel de probleme.

„Am fost grăbită. Căutam poarta spre Paris Beauvais. Am văzut că era poarta 6 sau ceva de genul ăsta, dar asta era de la distanță. Am mers spre poartă și am așteptat la coadă. Personalul mi-a scanat biletul de îmbarcare, codul QR, și l-a citit. Nu cred că am fost atentă, să fiu sinceră. Aveam locul 34A și nu exista. I-am arătat unui membru al echipajului de cabină. Mi-a spus doar <uneori se întâmplă asta când schimbăm aeronava>, a povestit femeia.

Răspunsul Ryanair și soluționarea incidentului

După aterizare,  Jay Maybank a realizat eroarea și s-a adresat echipajului Ryanair. Compania a recunoscut că fiecare pasager are responsabilitatea de a se asigura că se îmbarcă în zborul corect, dar i-a oferit imediat un zbor reprogramat gratuit către Paris.

Ryanair a subliniat importanța verificării atente a detaliilor de îmbarcare și a asigurat că va investiga incidentul, pentru a evita situații similare în viitor.

„Acest pasager a rezervat să călătorească de la Leeds Bradford la Paris sâmbătă, dar a trecut prin poarta greșită și în schimb s-a îmbarcat într-un zbor spre Alicante. Este responsabilitatea fiecărui pasager să se asigure că se îmbarcă în aeronava corectă. Există mai multe puncte de contact care informează pasagerii cu privire la destinația aeronavei, inclusiv semnalizarea de la poartă și anunțurile dinaintea plecării fiecărui zbor. La sosirea în Alicante, acest pasager a anunțat echipajul că s-a aflat pe zborul greșit și Ryanair a aranjat imediat ca pasagerul să fie reprogramat la următorul zbor disponibil către Paris, care era programat să plece din Alicante mai târziu, în aceeași zi”, a declarat un purtător de cuvânt al Ryanair.

Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp

Ziarul-Obiectiv
Abonează-te la știri
Introdu adresa ta de email și primește săptămânal un email cu cele mai importante știri!
© 2024 Ziar Obiectiv.
Powered by VA Labs