prima-proinstal
Obiectiv de Argeș
Dacia Duster

Șocant: Va fi din nou închisă Valea Oltului! Anunțul a fost făcut! Află când și de ce!

Șocant: Va fi din nou închisă Valea Oltului! Anunțul a fost făcut! Află când și de ce!

La doar câteva zile de la anunțul autorităților că lucrările au fost terminate în avans pe Valea Oltului și circulația redeschisă, Asociația Pro Infrastructură vine cu un mesaj șoc pentru cetățeni. Reprezentanții Asociației solicită ferm Ministerului Transporturilor investiții în calea ferată Sibiu – Vâlcea, asta deoarece, susțin ei, traficul rutier pe Valea Oltului va mai fi închis de mai multe ori în următorii ani.

CITEȘTE ȘI: Instituție importantă din Argeș angajează! Ce posturi au fost scoase la concurs?

Mai mult decât atât, aceștia susțin că antreprenorul turc mai are de lucru în versant și mulți copaci de defrișat, astfel încât, circulația va fi închisă de mai multe ori în următorii cinci ani.

„Valea Oltului redeschisă, dar poate măcar reparăm calea ferată. De astăzi se circulă pe DN7, dar restricțiile rămân și vor urma altele în timpul lucrărilor, așa cum explicăm public de o lună de zile. Mai sunt destui copaci de tăiat și antreprenorul turc mai are de lucru în versant și nevoie de acces în/din DN7. Pentru siguranța șoferilor, pe zona 2+1 alternativ banda spre Râmnicu Vâlcea rămâne închisă și traficul va folosi cele două benzi spre Sibiu, câte una pe fiecare flux.”, anunță Asociației Pro Infrastructură, într-o postare pe pagina de Facebook.

De asemenea, Asociația susțină că, începând de anul viitor, lucrările pe Valea Oltului vor fi ample, astfel încât circulația va fi închisă de mai multe ori.

„Sperăm ca forajele geotehnice să fie terminate în octombrie, iar proiectul tehnic să fie livrat de Mapa în decembrie 2024, cel mai târziu, cu un an întârziere față de termenul contractual. Astfel încât în 2025 să vedem lucrări (mult) mai consistente față de mizilicul servit pe kilometrul de la Boița din capătul lotului unde a început, breaking news, să miște o foreză la piloții unei structuri.

Restricțiile parțiale (ca aceasta) sau chiar, cine știe, din nou totale, sunt o certitudine și în 2025 și… la mulți ani, cât timp turcii de la Mapa vor lucra în 5-6 puncte critice unde Autostrada A1 trece foarte aproape de, și/sau peste DN7. În acest context, cerem imperativ Ministerului Transporturilor să repare calea ferată, aducând-o la parametrii ei proiectați, adică 80 minute cu un tren Inter Regio între Lotru și Sibiu. Deocamdată CFR Călători s-a grăbit să scoată trenurile introduse suplimentar. Dacă o deviere rutieră normală, locală, nu mai are nicio șansă, măcar navetiștii să primească o opțiune semi-decentă care se poate implementa în câteva luni cu niște voință și ceva bani. ”, mai precizează Asociației Pro Infrastructură, în postarea făcută.

De asemenea, Asociația solicită transparență din partea Ministerului Transporturilor și cere, ca reprezentanții instituției, să publice, oficial, un calendar al viitoarelor închideri, astfel încât toată lumea să știe.

„O minimă dovadă de bun simț ar fi ca antreprenorul și oficialii CNAIR să publice din timp un calendar clar al următoarelor închideri totale și restricții parțiale pe DN7 pentru ca șoferii și transportatorii să-și poată planifica ruta de tranzit. Atât, ne-am lămurit că mai mult nu pot.”, au mai anunțat reprezentanții Pro Infrastructură.

Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp

Ziarul-Obiectiv
Abonează-te la știri
Introdu adresa ta de email și primește săptămânal un email cu cele mai importante știri!
© 2024 Ziar Obiectiv.
Powered by VA Labs