prima-proinstal
Obiectiv de Argeș
Dacia Duster

Umbrărescu a fost detronat! Cine este noul rege al asfaltului din România?

„Adio” supremația lui Dorinel Umbrărescu! După o perioadă îndelungată în care a fost recunoscut ca regele asfaltului, acest titlu i-a fost detronat. Rivalii săi din domeniu l-au „îngropat”, chiar dacă oferea salarii colosale și era lăudat de instituțiile statului pentru viteza cu care lucra. Companiile turcești i-au demonstrat că nu merita, de fapt, locul de frunte. Datele oficiale recente arată clar pe ce loc s-a situat firma sa, UMB, care deține numeroase contracte publice.

CITEȘTE ȘI: Peste 700 kilometri de autostradă dați în trafic! Anunț de ultimă oră!

„Aurul” constructorilor merge la compania turcească Ozaltin, care lucrează la „Autostrada Ford Otosan”. Pentru a treia lună consecutiv, se află pe locul 1 la construcția șoselelor de mare viteză din România, cu un progres de peste 12 puncte procentuale pe tronsonul 1 al Drumului Expres Craiova – Pitești (DEx12). Firma turcească a finalizat deja peste 50% din lucrările de pe tronsonul inițial construit de firma italiană Tirrena Scavi.

UMB a ajuns pe locul al doilea, în ciuda unui avans de 10 puncte procentuale pentru lotul 1 Buzău – Vadu Pașii din A7 Buzău – Focșani. Specialiștii care monitorizează atent progresul proiectelor sunt de părere că Dorinel Umbrărescu, chiar și cu echipa sa imensă, nu va reuși să finalizeze lucrările până în 2024, termenul-limită.

Locul 3 este ocupat de firma româno-bulgară Coni – Trace, cu un progres de 9,5 puncte procentuale pe lotul 2 Mizil – Pietroasele al A7 Ploiești – Buzău, ducând sarcina la 77,5% finalizare, potrivit Economica.net.

Pe tronsonul 4 al Drumului Expres Craiova – Pitești (DEx12), UMB are un avans de 7 puncte procentuale, cu lucrările realizate în proporție de 59%. Situația este similară și pentru lotul 2 Vadu Pașii – Râmnicu Sărat al A7 Buzău – Focșani, cu proiectul finalizat în proporție de 44%.

La lotul 3 Râmnicu Sărat – Mândrești Munteni al A7 Buzău – Focșani, UMB a înregistrat un progres de 6 puncte procentuale, cu lucrările finalizate doar în proporție de 40%. Situația nu diferă mult nici pentru lotul Mândrești Munteni – Focșani al A7 Buzău – Focșani, unde progresul este de 5 puncte procentuale, cu lucrările finalizate în proporție de 50%.

Dorinel Umbrărescu va trebui să facă un efort colosal dacă dorește să recâștige titlul de regele asfaltului. În caz contrar, companiile turcești vor domina construcțiile rutiere din România.

Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp

Ziarul-Obiectiv
Abonează-te la știri
Introdu adresa ta de email și primește săptămânal un email cu cele mai importante știri!
© 2024 Ziar Obiectiv.
Powered by VA Labs