Închiderea Văii Oltului pentru o perioadă de o lună este doar începutul, urmând cinci ani plini de restricții și trafic închis, a anunțat Ionuț Ciurea, director executiv al Asociației Pro Infrastructura. Acesta a explicat că lucrările sunt foarte complexe, iar din cauza riscului de accidente, în punctele critice, vor fi instituite noi restrucții de trafic pe perioada de 55 luni, perioadă de execuție prevăzută pentru construirea lotului de 31 kilometri.
„Ăsta este doar aperitivul. Felul principal va fi în momentul în care DN7 va avea fie închideri totale, fie restricții la paletă pe timpul lucrărilor. Pentru că autostrada, pe vreo 5-6 km, în vreo 5-6 puncte majore, intersectează DN7. Și nu putem să turnăm betoane chiar fără niciun fel de restricție. Nu putem să ridicăm grinzi fără niciun fel de restricție. Nu putem să mutăm mii, sute de mii, poate chiar milioane de metri cubi de pământ, fie excavație, fie rambleu, să așezăm terasamente, fără niciun fel de deranj în DN7.
Cinci ani este pentru tot contractul. Lotul are circa 31 de kilometri. Nu toți 31 sunt critici, din punct de vedere al circulației pe DN7. Sunt 5-6 puncte majore și 6 kilometri unde, practic, nu se poate fără un „deranj” în DN7 – fie că va fi închidere, fie va fi circulație la paletă, vom trăi și vom vedea. Dar „deranj” în DN7 va fi cu siguranță și cel mai probabil ne vom duce la multe luni, dacă nu ani. Zona fierbinte va fi mutată de colo colo, în funcție de cum se vor mobiliza și pe unde vor lucra (…) Asta este ceea ce ne așteaptă în următorii cinci ani. Din când în când, Valea Oltului să fie închisă sau restricționată!” a explicat Ciurea.
Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp