Președintele Consiliului Județean Argeș, Florin Tecău, a declarat, miercuri, că a trimis Guvernului o listă cu lucrările urgente ce trebuie efectuate în anumite comune, precum și pe drumurile județene. El a ținut să precizeze că absolut toate instituțiile implicate în operațiunile post-inundații, ISU Argeș, Jandarmerie, Armată, Crucea Roșie, Regia de Drumuri, au trecut pe planul al doilea agenda normală de lucru și și-au îndreptat atenția exclusiv înspre îndepărtarea efectelor viiturilor. Potrivit declarațiilor lui Tecău, pentru urgențele semnalate la Guvern, județul Argeș ar urma să primească 12 milioane lei, însă suma necesară este cu mult mai mare.
http://youtu.be/9TaesiN10BI
Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp