PPC Energie – anunțul momentului pentru clienți! Noul serviciu lansat!
Furnizorul de energie PPC Energie a lansat PPC myRewards, primul program de loialitate de acest tip din România, prin care clienții săi pot beneficia de reduceri și oferte speciale la peste 20 de comercianți. Beneficiile acoperă o gamă largă de domenii, de la electronice și tehnologie, la modă, cadouri, sănătate și dezvoltare personală.
CITEȘTE ȘI: Crește sau nu salariul minim în 2026? Această informație interesează pe toată lumea!
Programul este disponibil pentru toți clienții companiei prin intermediul aplicației myPPC, atât în versiunea pentru mobil, cât și în cea web. Această inițiativă se adaugă altor facilități oferite de furnizor, precum achiziționarea de electrocasnice, centrale termice sau aparate de aer condiționat în rate direct pe factură și platforma PPC myEnergy Coach, destinată eficientizării consumului energetic.
Potrivit unui comunicat de presă al companiei, „lansarea PPC myRewards reprezintă un pas important în strategia PPC Energie de a transforma fiecare interacțiune cu clientul într-o experiență relevantă și valoroasă. Prin acest program, compania își propune nu doar să recompenseze loialitatea, ci și să construiască o relație de lungă durată, bazată pe încredere, transparență și beneficii reale. PPC Energie investește constant în soluții digitale, servicii integrate și inițiative care pun clientul în centrul tuturor deciziilor – de la simplificarea proceselor de plată și monitorizare a consumului, până la oferirea de avantaje personalizate pentru stilul de viață al fiecărui client”.
„Marcăm astăzi o nouă premieră. După ce recent am extins portofoliul de produse, adăugând o gamă variată de produse electrocasnice, precum aparate frigorifice, aparate de gătit sau mașini de spălat, pe lângă centralele termice și aparatele de aer condiționat pe care le vindeam de câțiva ani, lansăm programul de loialitate PPC myRewards pentru a ajuta clienții să beneficieze de ofertele partenerilor noștri și a avea condiții avantajoase pentru confortul zilnic, pentru sănătate sau pentru stilul de viață. Iar asta face parte din planul nostru strategic de a deveni furnizorul integrat de energie care oferă clienților Energie Pentru Orice”, a declarat Ionuț Dună, Director General PPC Energie.
În prima etapă a programului, care se va derula până la finalul lunii noiembrie, clienții PPC Energie au acces la oferte de la peste 20 de parteneri din categorii precum electrocasnice și tehnologie, beauty, fashion, casă și grădină, cultură, sănătate sau travel.
Printre brandurile partenere, unele cu oferte disponibile exclusiv prin PPC myRewards, se numără Samsung, Hilio, Cărturești, LC Waikiki, Agrii, Tuju, Fashion Boutique, Watchshop, Gunnar, DCR Adventures, Nuria, Educație financiară pentru copii, Youka Beauty, Bottega Verde, Join Up!, Cum mancam, DY Nutrition, Telerenta, Daily Flowers, Complice, 18 Gym și Finday. Compania a anunțat că lista ofertelor va fi actualizată constant.
Pentru a accesa ofertele, clienții trebuie să intre în secțiunea dedicată din aplicația myPPC, să aleagă promoția dorită și să activeze un voucher alfanumeric. Acest cod poate fi apoi utilizat pentru a obține reduceri sau prețuri speciale la cumpărături în magazinele online ale partenerilor.
Aplicația myPPC este utilizată de peste jumătate dintre cei aproximativ 3 milioane de clienți ai furnizorului pentru a transmite indexul, a plăti facturile, a verifica soldul sau a contracta noi servicii.
În luna septembrie, PPC Energie și-a lărgit portofoliul de produse, adăugând electrocasnice mari eficiente energetic, precum mașini de spălat rufe și vase, frigidere sau combine frigorifice. Acestea pot fi cumpărate în tranșe egale, plătibile pe factura de energie, cu livrare și extragaranție incluse, fiind disponibile pe site-ul companiei și în cele aproximativ 80 de magazine fizice ale rețelei.
Totodată, clienții rezidențiali ai PPC Energie au la dispoziție gratuit platforma digitală PPC myEnergy Coach, care oferă informații personalizate pentru a-i ajuta să-și eficientizeze consumul de energie.
Urmărește știrile Obiectiv de Argeș și pe pagina de Facebook, pe grupul Ziar Obiectiv – Știrile Argeșului, pe Google News, pe Tik Tok sau direct pe canalul de WhatsApp